خشم آمریکا از حضور روسیه در سوریه

© Sputnik / Dmitriy Vinogradovخلبانان روسیه در پایگاه حمیمیم
خلبانان روسیه در پایگاه حمیمیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روسیه به آمریکا اجازه نخواهد داد سوریه را به کام هرج و مرج جدیدی بکشاند.

به گزارش اسپوتنیک، ویکتور بونداریف رئیس کمیته شورای فدراسیون در امور دفاع وامنیت گفت: روسیه به بشار اسد،رئیس جمهور سوریه کمک خواهد کرد تا مانع از آن شود که آمریکا دوباره موقعیت کنونی در سوریه را از ثبات بیاندازد.

وی افزود:«مشخص است که آمریکایی ها از سوریه دست نخواهند کشید و با آموزش تروریست های داعش،مقدمات از ثبات اندازی وضعیت را تهیه می بینند. مطمئن هستم که بشار اسد از توانایی لازم برای مقابله با این تدارکات برخوردار است. روسیه نیز کمک خواهد کرد. روسیه پایگاه خود در «حمیمیم» را حفظ خواهد کرد و بندر تارتوس را به یک پایگاه تمام و کمال نظامی —دریایی مبدل خواهد کرد.

آمریکایی ها بارها از تروریست ها و دیگر نیروهایی که باعث برهم زدن ثبات در کشورها شده اند حمایت کرده است. آمریکایی ها روسیه و سوریه را به خاطر موفقیت های نظامی و ژئوپلیتیکی اشان راحت نخواهند گذاشت. سوریه توانست از سرنوشت غم انگیز لیبی جان سالم بدر ببرد که این امر به مذاق آمریکا خوش نیامده است. اما حالا برای حفظ آبروی خود رسما اعلام می کند که اسد می تواند تا سال 2021 حکومت کند. آمریکایی ها به هیچ وجه حاضر به قبول شکست ژئوپلیتیکی خود نیستند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала