گروه مرگ جام جهانی 2018 روسیه

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر گروه مرگ جام جهانی 2018 روسیه
گروه مرگ جام جهانی 2018 روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امروز جمعه دهم آذر 1396 از ساعت 18:30 در قلب مسکو قرعه کشی بزرگترین رویداد ورزشی جهان برگزار شد و تیم های حاضر در این رقابت های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه حریفان خود را شناختند.

به گزارش اسپوتنیک، امروز در کاخ کرملین قرعه کشی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه برگزار شد و 23 تیم حاضر در این رقابت ها در هشت گروه در تابستان سال آینده میلادی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

اما در رسانه ها و شبکه های مجازی نظرات مختلفی در مورد "گروه مرگ" این رقابت ها وجود دارد.

بسیاری از رسانه ها از گروه "D" را که آرژانتین در کنار ایسلند، کرواسی و مکزیک قرار دارد را گروه مرگ می دانند و این گروه را سخت ترین گروه این مسابقات می دانند. 

بلیچر ریپورت با انتشار طرحی از گروه دوم جام جهانی 2018 به بررسی ستاره های نامدار و اصلی چهار تیم پرداخته است. در این طرح عکس سردار آزمون مهاجم گلزن تیم ملی در کنار کریستیانو رونالدو از پرتغال، ایکسو از اسپانیا و بن عطیه از تیم ملی مراکش به چشم می خورد که مطرح ترین بازیکنان تیم ملی کشور خود در جام جهانی هستند.

در همین حال کاربران شبکه های اجتماعی در ایران از گروه "B" جایی که تیم ملی ایران در کنار پرتغال، اسپانیا و مراکش قرار دارد را گروه مرگ معرفی می کنند.

​رسانه های ایرانی نیز با انتشار گروه بندی مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 روسیه از گروهی که ایران در آن قرار گرفته را  گروه مرگ خواندند.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دنو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала