خرمالو ضد پیری زودرس

© Sputnik / Nina Zotinaخرمالو
خرمالو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خرمالو حافظ سلامت چشم و تقویت سیستم ایمنی بدن است.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به تحقیقات انجام شده، خرمالو میوه پاییزی است که برای سلامتی بدن، از جمله بهبود سلامت چشم، کاهش علائم پیری، جلوگیری از انواع مختلف سرطان، بهبود هضم، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش کلسترول، افزایش متابولیسم، تقویت استخوان ها، تقویت عملکرد شناختی، فشار خون پایین و مراقبت از پوست مفید است.

خرمالو شبیه گوجه فرنگی اما رنگ متفاوت و طعم شیرینی دارد. این میوه به عنوان یک منبع غنی از آنتی اکسیدان است که در کاهش رادیکال های آزاد (عامل ایجاد انواع سرطانها) کمک می کند.

خرمالو منبع مناسبی از ویتامین C  است که باعث افزایش ایمنی بدن می شود. ویتامین C  به تولید گلبول های سفید کمک می کند تا در مقابل عفونت های میکروبی، ویروسی و قارچی مقاومت بدن بیشتر شود.

خرمالو دارای خواص ضد یبوست است و در رفع مشکلات کبدی کمک می کند. خرمالو حاوی لوتیئن، زاکسانتیین و دیگر مواد غذایی است که به عنوان یک آنتی اکسیدان به سلامت چشم کمک می کند.

خرمالو حاوی تعدادی از ویتامین ها، به ویژه ویتامین A، بتا کاروتن، لوتئین هست. این ویتامین ها به عنوان آنتی اکسیدان ها در بدن به منظور کاهش استرس و جلوگیری از نشانه های پیری زودرس، مانند چین و چروک، بیماری آلزایمر، خستگی، از دست دادن بینایی، ضعف عضلات عمل می کنند.     

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала