چرا 30 سالگی از 20 سالگی جذابتر است؟ +ویدئو

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر چرا 30 سالگی از 20 سالگی جذابتر است؟ +ویدئو
چرا 30 سالگی از 20 سالگی جذابتر است؟ +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیا می دانید چرا بعد از بحران ۳۰ سالگی زندگی جذاب تر می شود؟

به گزارش اسپوتنیک، تفاوت سبک زندگی در قبل و بعد از ۳۰ سالگی برای بسیاری از بچه های دهه 60 ایران یا دهه 80 میلادی به خوبی قابل احساس است. بحران ۳۰ سالگی واژه ای است که شاید بارها آن را شنیده ایم اما در واقع این بحران چگونه است؟

یکی از دلایلی که گفته می شود زندگی پس از ۳۰ سالگی جذاب تر است این است که در دهه دوم زندگی معمولا افراد به طور دقیق نمی دانند که از زندگی خود چه توقعی دارند اما پس از طی بحران ۳۰ سالگی و ورود به دهه سوم، اغلب افراد با خود واقعی خود روبرو می شوند که دیگر می دانند چه توقعی از زندگی دارند.

Публикация от barsalearning (@barsalearning) Ноя 17 2017 в 10:20 PST

در این مرحله از زندگی، برخلاف دهه دوم زندگی، از نقاط ضعف خود رنج نمی برند بلکه در تلاشند تا آنها را به نقطه قوت تبدیل کنند. در این مرحله شخص به سلایق و علایق خود کاملا آشنایی دارد و می تواند احساسات و منطق خود را به درستی مدیریت کند. در دهه دوم زندگی افراد در روابط خود ممکن است دچار نا امیدی و شکست می شوند و جدایی برای آنها بسیار سخت خواهد بود اما در دهه سوم می توانند خود روابط و افراد را مدیریت کنند و حتی در صورت لزوم اقدام به حذف آنها نمایند.

برخلاف دهه دوم که افراد دوستان زیادی در اطراف خود دارند، در این دهه دوستان واقعی خود را شناخته اند و آنها را برای دوستی دائمی انتخاب کرده اند.
در این مرحله زندگی، افراد به سلامتی خود بیشتر فکر می کنند و در تلاش هستند تا زیبایی خود را حفظ کنند اما در دهه دوم نسبت به این مسئله بی تفاوت هستند.
از دیگر مواردی که دهه سوم جذابتر به نظر می رسد، وجود شیوه و سبک زندگی انتخابی است. این به این معنی است که افراد در این دهه سبک ثابتی را برای زندگی خود انتخاب می کنند و در کل از ثبات بیشتری برخوردارند.
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با استقبال از این کلیپ عنوان کرده اند که بحران ۳۰ سالگی را گذرانده اند و تمام مطالب گفته شده را درک کرده اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала