ماکرون با روحانی و نتانیاهو درباره وضعیت لبنان و پرونده ایران صحبت کرد

© AFP 2023 / Patrick Kovarikامانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه سه شنبه در گفتگوی تلفنی با حسن روحانی، رئیس جمهور ایران و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به بحث در مورد بحران های منطقه ای، از جمله اوضاع لبنان و توافق هسته ای ایران و برنامه های بالستیک تهران بحث و گفتگو کرد.
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه سه شنبه در گفتگوی تلفنی با حسن روحانی، رئیس جمهور ایران و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به بحث در مورد بحران های منطقه ای، از جمله اوضاع لبنان و توافق هسته ای ایران و برنامه های بالستیک تهران بحث و گفتگو کرد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه سه شنبه در گفتگوی تلفنی با حسن روحانی، رئیس جمهور ایران و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به بحث در مورد بحران های منطقه ای، از جمله اوضاع لبنان و توافق هسته ای ایران و برنامه های بالستیک تهران بحث و گفتگو کرد.

به گزارش اسپوتنیک، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه سه شنبه در گفتگوی تلفنی با حسن روحانی، رئیس جمهور ایران و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به بحث در مورد بحران های منطقه ای، از جمله اوضاع لبنان و توافق هسته ای ایران و برنامه های بالستیک تهران بحث و گفتگو کرد.

ماکرون بر ضرورت حفظ ثبات و حاکمیت لبنان، و همچنین حمایت از سیاستمداران لبنانی برای حل و فصل درگیری های منطقه ای سخن گفت.

ماکرون خاطر نشان کرد که کشورهای منطقه باید با هم کار کنند تا تنش در منطقه کاهش یابد.

ماکرون در مورد توافق هسته ای ایران گفت:باید این توافق حفظ و ادامه یابد. وی سپس ادامه داد: 'بحث در مورد مسائل منطقه ای و برنامه های بالستیک باید به طور جداگانه انجام شود.'

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала