تیتان در قطارهای روسیه چه کاری انجام می دهد؟ +عکس

© Sputnik / Cyril Kallinikovتیتان در قطارهای روسیه چه کاری انجام می دهد؟ +عکس
تیتان در قطارهای روسیه چه کاری انجام می دهد؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شاید شنیدن واژه "تیتان" کمی عجیب به نظر برسد و یا تداعی کننده زیورآلات باشد اما باید گفت که تیتان در قطارهای روسیه بسیار پر کاربرد است.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از تیتان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که توضیح در مورد آن خالی از لطف نیست. با نگاهی به تصاویری که گردشگران خارجی در روسیه در شبکه های اجتماعی قرار می دهند می توان به استقبال از سامانه کلاسیک منحصربفرد آبجوش در قطارهای بین شهری روسیه پی برد.

 

در روسیه در گوشه ای از واگن قطارها، سماوری با شکل و شمایل بسیار عجیب وجود دارد که نام آن تیتان می باشد. هر مسافر قطار در طول سفر خود می تواند از تیتان آب جوش مجانی بردارد.
حتی اگر مسافری لیوان به همراه خود ندارد، اصلا جای نگرانی وجود ندارد چرا که لیوان با یک پایه فلزی که حس نوستالژی خیلی زیادی دارد، از دیگر خدمات رایگان قطارها در روسیه است.
محل قرارگیری تیتان در ابتدای هر واگن و نزدیک به کوپه راهنما می باشد. شاید این طور به نظر برسد که آبجوش و لیوان رایگان خیلی اتفاق مهمی نباشد، اما در سفرهایی که از غرب تا شرق روسیه حدود ده تا دوازده روز طول می کشد قطعا اهمیت تیتان بخوبی نمایان می شود.


بسیاری از کاربران روسی و توریست هایی که تجربه سفر قطار های بین شهری روسیه را داشتند، با استقبال از تیتان عنوان کردند که در سفرهای طولانی بسیار وسیله کاربردی می باشد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала