141 نفر کشته آخرین آمار کشته شدگان زلزله غرب ایران

© AP Photo / Kalymnos-news.gr 141 نفر کشته آخرین آمار کشته شدگان زلزله غرب ایران
141 نفر کشته آخرین آمار کشته شدگان زلزله غرب ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون سازمان مدیریت بحران ایران آخرین آمار تلفات زلزله غرب این کشور را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین؛ سعیدی معاون مدیریت بحران ایران گفت‌: آمار کشته شدگان و مصدومان حادثه زلزله اخیر متغیر است اما تا این لحظه، حادثه مذکور ۱۴۱ کشته و ۸۶۶ مصدوم داشته است. احتمالا این آمار افزایش پیدا می کند. 

سخنگوی ستاد مدیریت بحران ایران آمار قربانیان شهرهای کرمانشاه از زلزه ۷.۳ ریشتری را که تاکنون شناسایی شده اند، اعلام کرد:

سر پل ذهاب 97 نفر

کرند 13 نفر

اسلام اباد 13 نفر

ثلاث 9 نفر

ازگله 4 نفر

گهواره 3 نفر

قصر شیرین 2 نفر

۳ روز عزای عمومی در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: به دلیل تلفات زلزله ۷.۳ ریشتری ازگله کرمانشاه به مدت ۳ روز عزای عمومی در استان کرمانشاه اعلام شد.
مدارس چهار شهرستان در استان کردستان روز دوشنبه ۲۲ آبان تعطیل شد
طبق اعلام ستاد بحران کردستان مدارس در سنندج، سقز، مریوان و سروآباد تعطیل است
وزیر کشور ایران: بیمارستان‌های صحرایی در مناطق زلزله‌زده دایر می‌شود
وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران کشور گفت: برق برخی مناطق قطع شده بود که اکنون ۷۰ درصد آنها وصل شده است.
عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: از مردم عزیز کرمانشاه خواهشمندیم با صبر به مسئولان و ‌نیروهای اعزامی کمک کنند تا کار با سرعت پیش برود. آقای رئیس جمهور در اولین لحظات دستور دادند ستاد تشکیل شود٬ همه دستگاه ها پای کار هستند.
او گفت: اکنون نمی توان آمار دقیقی درباره کشته شدگان داد و تعداد زخمی ها نیز با توجه به حجم تخریب زیاد بوده است. به محض طلوع آفتاب بالگردها برای انتقال مصدومان اعزام خواهند شد و اکنون بیمارستان‌ها در شرایط مناسبی در حال خدمات‌رسانی هستند.
وزیر کشور ایران گفت: به علت بالا بودن حجم مصدومان اعلام شد تا بیمارستان های صحرایی در منطقه دایر شود. خواهشمندم مردم به اخبار و‌ گزارشات غیررسمی که اکنون هم حجم آن زیاد است توجه نکنند
او گفت: حجم خرابی زیاد است اما با توجه به زلزله ۴.۵ ریشتری که در فاصله کوتاه تری از قبل آمده بود باعث شده بود مردم در آمادگی بیشتری قرار بگیرند و همین امر باعث شد تعداد کشته ها پایین بیایدو

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала