تدارک مسیرهای گردشگری در استان نیژنی نووگورود روسیه به مناسبت برگزاری جام جهانی فوتبال 2018

© Sputnik / Varvara Gert'e /  مراجعه به بانک تصاویر تدارک مسیرهای گردشگری در استان نیژنی نووگورود روسیه به مناسبت برگزاری جام جهانی فوتبال 2018
تدارک مسیرهای گردشگری در استان نیژنی نووگورود روسیه به مناسبت برگزاری جام جهانی فوتبال 2018 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات استان نیژنی نووگورود مسیرهای گردشگری در سه راستا را برای مهمانان این منطقه در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 آماده کرده اند. تا به حال بیش از 20 مسیر گردشگری آماده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، گلب نیکیتین، قائم مقام استاندار نیژنی نووگورود ضمن اعلام این مطلب گفت:" اکنون سامان دهی به تورها در سه راستا جریان دارد. راستای اول تدوین برنامه های پذیرایی از مهمانا مسابقات در کلاس luxury، راستای دوم سازماندهی تورها توسط شرکت های گردشگری برای رساندن مهمانان به محل برگزاری بازی های مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 و بالاخره راستای سوم ترتیب داده تورهای گردشگری برای مهمانان در داخل شهر نیژنی نووگورود با استفاده از اتوبوس و همچنین به صورت پیاده است. بطور مقدماتی 20 تور گردشگری در شهر نیژنی نووگورد و دیگر مرکز گردشگری استان را ترتیب داده ایم".
به گفته وی تورهای luxury به فروش گذاشته شده اند. قائم مقام استاندار نیژنی نووگورود افزود فوتبال دوستان همچنین می توانند در 5 مسیر پیاده روی استفاده کرده و با کمک راهنما یا بطور مستقلانه و با استفاده از نقشه و اپلیکیشن های موبایل به گردشگری بپردازند.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دنو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала