در روسیه خبراز شیوه جنگهای آینده دادند

© AP Photo / Misha Japaridzeدر روسیه خبراز شیوه جنگهای آینده دادند
در روسیه خبراز شیوه جنگهای آینده دادند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده سابق نیروهای هوا و فضا ارتش روسیه و رئیس کمیته دفاع وشورای امنیت فدراسیون روسیه، ویکتور بوندارف درمورد جنگ های آینده با تاس مصاحبه ای انجام داده.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از تاس، فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش روسیه در رابطه با جنگهای آینده چنین گفت: این جنگها  یک جنگ با فن آوری بالا خواهد بود، و چیزی که اکنون روشن است در حا حاضر با تفنگ به مقابله میپردازند د روش های نوین تقریبا غیرممکن است. مهمترین نقش در این جنگها، شناخت از فضا و کنترل فضای هوایی، کنترل و هدایت موشک ها بازی میکند. و همچنین اطلاعات در مورد تاکتیکهای دشمن، در مورد آماده سازی عملیات، و تحرکات دشمن و غیره است. 

به گفته وی، در طول مبارزات سوریه، "ما آموختیم به شیوه جدید بجنگیم" و "جنگ بعدی  نه تنها در هوا بلکه در بخشی از فضا خواهد بود، و اولویت در نوع تسلیحات مربوطه خواهد بود."

بوندارف همچنین در مورد توسعه آینده سلاح های روسیه گزارش داده است. به گفته وی، هواپیمای موشک بر Tu-160 همچنان "در جهان هیچ مشابهی" ندارد. "در حال حاضر، با از سرگیری تولید این هواپیما بهینه سازی آن آنقدر تجهیز خواهد شد که حتی 40 سال دیگر هم ابرهواپیما محسوب خواهد شد"، — گفت ارتش.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала