مدرسه خبرنگاران جوان اسپوتنیک

© Sputnikمدرسه خبرنگاران جوان اسپوتنیک
مدرسه خبرنگاران جوان اسپوتنیک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
متخصصان از 23 کشور در مدرسه خبرنگاری اسپوتنیک دوره می بینند.

به گزارش اسپوتنیک، در اداره مرکزی آژانس خبری و رادیوی اسپوتنیک در مسکو مدرسه بین المللی خبرنگاران جوان گشایش یافت که تا 4 نوامبر به کار خود ادامه خواهد داد.

کلاس های ماه نوامبر از ابتدای راه اندازی این مدرسه پر جمعیت ترین کلاس ها خواهند بود. اینبار خبرنگاران جوان از 23 کشور از بیش از 30 رسانه در این مدرسه شرکت خواهند داشت از جمله  آژانس خبری ایسنا (ایران)، Ufuq News (افغانستان)، Tanjug (صربستان)، Agence Tunis Afrique Presse (تونس)، CNA (قبرس)، Blitz (بلغارستان)، Anadolu(ترکیه)، VNA(ویتنام)، FENA(بوسنی و هرزگوین)، WAFA(فلسطین)، SRNA(صربستان)،روزنامه Diário de Notícias (پرتغال)، Xinmin Evening News(چین) Kathimerini (یونان)، Il Fatto Quotidiano (ایتالیا)، Kristeligt Dagblad (دانمارک)، Al Youm Al Sabaa(مصر) India Today TV Network(هند) و کشورهای دیگر.

شرکت کنندگان در چارچوب برنامه آموزشی با کار آژانس خبری، اصول اصلی پردازش خبرهای سایت و کار خبرنگاران روسی و عکاسان خبری در نقاط داغ آشنا می شوند. بعلاوه در کلاس های دانش افزایی خبرنگاران جوان می توانند پروژه های خود را با کمک کارشناسان مشهور آماده کنند.

 

آنتون انیسیموف معاون رئیس اسپوتنیک در این خصوص گفت:«مدرسه خبرنگاران جوان اسپوتنیک»-یک پروژه منحصربفرد است که به متخصصان جوان امکان آن را می دهد تا با فضای خبری روسیه و جوانب مختلف کار خبرنگاری بیشتر آشنا شوند و ارتباط حرفه ای با همکاران خود در سراسر جهان را برقرار سازند»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала