اتهام بدرفتاری به همسر نخست وزیر اسرائیل

© REUTERS / Amir Cohenهمسر نخست وزیر اسرائیل متهم به بد رفتاری
همسر نخست وزیر اسرائیل متهم به بد رفتاری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سارا نتانیاهو، همسر نخست وزیر اسرائیل با یک پرونده قضائی جدید که در آن متهم به بدرفتاری با یکی از کارمندان سابقش شده، روبرو شده است.

به گزارش اسپوتنیک، سارا نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با شکایت یکی از کارمندان سابقش مواجه شده است. این کارمند سارا نتانیاهو را متهم کرده که از او سوءاستفاده کرده و با او مانند "یک برده" رفتار کرده است.

به نقل از نامه نیوز، علیه سارا نتانیاهو اکنون دو پرونده قضائی دیگر یکی به اتهام تخلف در استخدام نیرو و دیگری به اتهام فساد و کلاهبرداری در هزینه کرد بودجه دولتی در جریان است.
پرونده شکایت جدید از همسر نخست وزیر اسرائیل روز پنجشنبه گذشته از سوی یک زن 24 ساله یهودی افراطی که نامش فاش نشده به جریان افتاده است.
این زن 24 ساله به عنوان نظافتچی در اقامتگاه رسمی سارا نتانیاهو و نخست وزیر اسرائیل در خیابان بالفور در شهر قدس برای مدت یک ماه در اوایل سال جاری میلادی مشغول به کار بوده است.
این زن که نامش فاش نشده گفته سارا نتانیاهو در کلام با او بدرفتاری می‌کرده و بعضی اوقات به حدی عصبانی بوده که قصد حمله به وی را داشته است.
درعین حال در این شکایت گفته شده که سارا نتانیاهو این نظافتچی را "برده" خود می‌دانسته و معتقد بوده که زنان یهودی افراطی سخت‌تر کار می‌کنند و فرمانبردار هستند.
همچنین در این پرونده عنوان شده که همسر بنیامین نتانیاهو به دلیل وسواس بسیار زیاد با این شاکی بدرفتاری می‌کرده است.
حساب فیس‌بوک بنیامین نتانیاهو که عمدتا تمامی اتهامات مطرح شده علیه او و خانواده‌اش را رد کرده این بار هم اتهامات علیه همسرش را رد کرده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала