اعتراض طنزآمیز شهروند آبادانی به مسئولین +ویدئو

© AP Photo / Leo Correaاعتراض طنزآمیز شهروند آبادانی به مسئولین +ویدئو
اعتراض طنزآمیز شهروند آبادانی به مسئولین +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چرا برزیل از آبادان جدا شد؟ اعتراض یک شهروند آبادانی به سیاست های ایران در قبال استقلال طلبی کردستان عراق سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی طنزآمیز شهروند آبادانی که به مسئولین در مورد سیاست های ایران در مقابل استقلال طلبی کردستان اعتراض کرده بود، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

به گفته این شهروند "آبادانی"، چرا زمانی که "کردستان" خواهان جدایی از "عراق" شد همه به این قضیه اعتراض کردند اما چرا زمانی که "برزیل" از آبادان جدا شد کسی اعتراض نکرد؟

به گفته او "برزیل" جزوی از آبادان است که بی دلیل از آن جدا شده است و باید به آبادان بازگردد. گفته شده است که طنزی در شهر آبادان بدلیل علاقه زیاد مردم به برزیل و تیم فوتبال آن وجود دارد که این کشور را جزئی از شهر آبادان می دانند‌.
این شهروند آبادانی نیز با اشاره به این طنز خواستار ملحق شدن دوباره برزیل به ایران شد. بسیاری از کاربران از این کلیپ استقبال کرده و عنوان کردند که مطلب طنز جالبی را بصورت جدی بیان کرده است.
با این که این ویدئو از لحاظ محتوایی یک شوخی به شمار می آید ولی توسط شمار زیادی از گروه ها و کانال های اجتماعی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала