تصویری دیگر از چهره واقعی آمریکا

© AFP 2023 / Atta Kenareبهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دولتمردان آمریکا با نقاب حمایت از مردم ایران بیشترین جنایات را اعمال کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، سخنگوی وزارت امور خارجه به تازه‌ترین سخنان وزیر امور خارجه آمریکا واکنش تندی نشان داد.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان گستاخانه، فریبکارانه و مداخله جویانه اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:« این سخنان یک بار دیگر چهره واقعی آمریکا را برای مردم ایران به تصویر کشید. دولتمردان آمریکا با انجام کودتا علیه دولت قانونی و در ادامه با پشتیبانی همه جانبه ازرژیم دیکتاتوری شاهنشاهی در جنایات آن رژیم مشارکت داشتند، از ابتدای انقلاب اسلامی نیز با نقاب حمایت از مردم ایران بیشترین جنایات را علیه مردم ایران اعمال کرده اند. ایجاد ناآرامی و آشوب در داخل کشور، تلاش برای انجام کودتا، حمایت های نظامی، اقتصادی، سیاسی، لجستیکی و اطلاعاتی از رژیم مستبد و جنایتکار صدام در جنگ تجاوزکارانه او و اعمال تحریم های غیرقانونی علیه مردم  بزرگ ایران صرفا و تنها بخش اندک و ناچیزی از اقدامات مداخله جویانه آمریکا در طول نزدیک به  چهل سال گذشته است.

 سردمداران مغرور آمریکا باید بدانند که تلاش برای ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولین سیاسی و نظامی ایران تلاشی مذبوحانه و بی ثمر است و تنها نتیجه آن تقویت همبستگی و وحدت ملی و افزایش تنفر و نفرت  از سیاست های  دولتمردان ناآگاه آمریکا است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала