نظر مردم در مورد شاخ های شبکه های اجتماعی +ویدئو

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر نظر مردم در مورد شاخ های شبکه های اجتماعی +ویدئو
نظر مردم در مورد شاخ های شبکه های اجتماعی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در بسیاری از شبکه های اجتماعی افرادی وجود دارند که به دلیل های پوچ و واهی و گاهی ضد ارزش، مشهور و معروف می شوند. به بسیاری از این افراد به اختصار، شاخ های فضای مجازی گفته می شود. علی رغم اینکه دنبال کننده های زیادی دارند اما نظر مردم درباره آنها در دنیای واقعی معمولا جالب نیست.

به گزارش اسپوتنیک، مصاحبه ای که نظر مردم واقعی را در مورد شاخ های شبکه های اجتماعی بیان می کند با استقبال زیادی روبرو شده است.

بسیاری از مردم معتقدند که افرادی که بدون ارائه هیچ هنر مطلوبی در شبکه های اجتماعی مشهور می شوند، عموما افرادی بیکار هستند که از نظر روحی خلاهایی در خود احساس می کنند. بیشتر افراد عنوان کردند که فقط برای پر کردن وقت خود و سرگرمی ویدیوهای آنان را دنبال می کنند و علاقه ای به آنان ندارند‌.

بعضی از مردم معتقدند که این شهرت آنان محبوبیت نیست بلکه برعکس مردم بیشتر آنان را دست می اندازند و یا مسخره می کنند.

بعضی دیگر معتقدند که فقط برهنه شدن در جلو دوربین برای افزایش دنبال کننده کافی است. به گفته آنان مردم نرمال هیچ وقت دست به همچین کارهایی نمی زنند.
عده ای دیگر نیز عنوان کردند که تقصیر مردم عادی است که به افرادی که ضد ارزش رفتار می کنند و یا برای معروفیت خود، با دخترها عکس گرفته و پخش می کنند توجه می کنند و یا اخبار آنان را دنبال می کنند. شاخ های شبکه اجتماعی عده کمی هستند که بیمار و بیکار هستند اما مردم عادی که آنان را دنبال می کنند بیشتر مقصرند چون افراد بیشتری را تشویق به جلب توجه از طرق غیر اخلاقی می کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала