دستور خوشبختی انیشتین در یک حراجی به مبلغ یک و نیم میلیون دلار فروخته شد

© Fotolia / Avantgardeدستور خوشبختی فیزیکدان بزرگ آلبرت انیشتین که 95 سال قبل به یک آورنده پیام داده شده بود در یک حراجی در اورشلیم به قیمت 1.5 میلیون دلار به فروش رفت.
دستور خوشبختی فیزیکدان بزرگ آلبرت انیشتین که 95 سال قبل به یک آورنده پیام داده شده بود در یک حراجی در اورشلیم به قیمت 1.5 میلیون دلار به فروش رفت. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دستور خوشبختی فیزیکدان بزرگ آلبرت انیشتین که 95 سال قبل به یک آورنده پیام داده شده بود در یک حراجی در اورشلیم به قیمت 1.5 میلیون دلار به فروش رفت.

به گزارش اسپوتنیک، دستور خوشبختی فیزیکدان بزرگ آلبرت انیشتین که 95 سال قبل به یک آورنده پیام در هتلی در توکیو داده شده بود در یک حراجی در اورشلیم به قیمت 1.5 میلیون دلار به فروش رفت.

در سال 1922 وقتی که آلبرت انیشتین برنده جایزه نوبل شده بود او برای یک سخنرانی در ژاپن حضور داشت و وقتی که شخصی این خبر را برای او می اورد، او در آن لحظه پول خردی نداشته تا به آن شخص بابت این خبر ارزشمند بدهد و از آنجایی هم که درست نبوده او دست خالی برود به همین دلیل او در دو برگه توصیه هایی را به زبان آلمانی نوشت و به آن شخص گفت که این برگه ها را نگه دار چون روزی بسیار بیشتر از یک انعام ساده ارزش خواهد داشت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала