آخرالزمان در سال 2058 میلادی

© Fotolia / AND Incنزدیکی شهاب سنگ به زمین
نزدیکی شهاب سنگ به زمین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهاب کروئیتینی باعث نابودی جهان خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک آخرالزمان در سال 2058 فرا خواهد رسید. اما باید امیدوار بود که از کنار زمین رد شود.خوشبختانه تا کنون شمار زیادی از رویدادهایی را پشت سر گذاشتیم که ممکن بود به پایان زندگی جهانیان بیانجامد.

در سال 2058 شهاب سنگ بزرگ کروئیتینی به زمین نزدیک می شود. متخصصان معتقدند که آخر زمان ممکن است در سال 2058 بدلیل تصادم شهاب سنگ بزرگ فضایی با زمین بروز کند. شهاب سنگ کروئیتینی را شبه ماهواره سیاره می نامند.

بسیاری از محققان می گویند که در صد سال آینده این شهاب سنگ نباید بر زمین سقوط کند. اما مدار آن بی ثبات است که باعث ابراز مخالفت با این نظریه می شود. اما این شبه ماهواره زمین می تواند بر مدار شهاب های کوچکتر تأثیر بگذارد که در فضای نزدیک سیاره زمین در حال پرواز هستند.

 

درصورت تصادم شهاب سنگ با زمین، عواقب دهشتناکی در انتظار زمینیان خواهد بود. بر اثر برخورد آن بر سطح سخت سیاره، ستون دودی به جو بلند خواهد شد که برای چند هفته جلوی رسیدن نور خورشید به زمین را خواهد گرفت. قبلا گفته شده بود که شهاب سنگ «ایریدا» به زمین نزدیک می شود.  فاصله این جسم آسمانی تا زمین در این دوره تقریبا 127 میلیون کیلومتر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала