یک تمرین ساده برای داشتن بدنی سالم +ویدئو

© Sputnik / Ilya Pitalevیک تمرین ساده برای داشتن بدنی سالم +ویدئو
یک تمرین ساده برای داشتن بدنی سالم +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برای داشتن بدنی سالم حتما لازم نیست ورزش های سنگین انجام داده یا بخود سخت بگیرید. گاهی با حرکاتی بسیار ساده می توان بدنی سالم داشت.

به گزارش اسپوتنیک، برای داشتن پشت و شکمی صاف و اندام مناسب، ویدئو و تصاویر زیادی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شوند که یکی از آنها کلیپی است که در آن حرکتی موثر جهت سالم نگه داشتن بدن را به تصویر کشیده است.

#brightside #video

Публикация от Bright Side (@brightgram) Окт 15 2017 в 11:06 PDT

در کلیپ منتشر شده، ادعا شده است که اگر این حرکات را انجام دهید شکمی صاف، کمری باریک و اندامی مناسب خواهید داشت.

ابتدا حوله ای را بصورت لوله جمع کرده و در سطح صاف و افقی قرار دهید. قطر حوله باید به ۱۰ سانتی متر برسد. پس از آن روی سطح نرم طوری دراز بکشید که گودی کمر بر روی حوله قرار گیرد. نکته بسیار مهم این است که حوله باید در دراستای شکم شما باشد. سپس پاهای خود را کمی از هم فاصله داده و انگشتان شست دو پا را به هم بچسبانید. دست خود را نیز در راستای سر کشیده به طوری که کف دستان به سمت داخل و روبه هم باشند. سپس دو انگشت کوچک خود را به هم متصل کنید‌.
بمدت ۵ دقیقه همین حالت را حفظ کنید و پس از آن حرکتی نکنید. بعد از ۱ ماه در صورتیکه هر روز این حرکات را انجام دهید نتایج آن را خواهید دید‌.
بسیاری از کاربران از این کلیپ استقبال کرده و معتقدند که اینگونه حرکات برای سالم نگه داشتن بدن بسیار مفید است. بعضی از کاربران نیز راحتی این ورزش را تحسین کردند و خواستار تمرین کردن آن در منزل شدند‌.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала