عذر خواهی حرفه ای از آقای دوربینی توسط قرائتی +عکس،ویدئو

© Fotolia / Karelin Dmitriyعذر خواهی حرفه ای از آقای دوربینی توسط قرائتی +عکس،ویدئو
عذر خواهی حرفه ای از آقای دوربینی توسط قرائتی +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عذرخواهی معلم درس هایی از قرآن از آقای دوربینی در شبکه های اجتماعی جنجال آفرید.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از پربیننده ترین اتفاقات اخیر در شبکه های اجتماعی عذرخواهی آقای قرائتی از آقای دوربینی بود.

پیش از این نیز کلیپ بیرون کردن "حسین نمازی" معروف به آقای دوربینی از جلسه سخنرانی "محسن قرائتی" در شبکه های اجتماعی انعکاس گسترده ای داشت. 

بسیاری از کاربران از نحوه برخورد این معلم قرآن با آقای دوربینی گله مند بودند و معتقد بودند که درست است آقای دوربینی بخاطر دوربین در این مجلس حاضر شده بود اما نوع برخورد قرائتی اصلا مناسب و در شان یک مدرس قرآن نبود. این انتقاد بحدی زیاد شد که محسن قرائتی به آن واکنش نشان داد.

بازتاب برخورد تند قرائتی با آقای دوربینی +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
بازتاب برخورد تند قرائتی با آقای دوربینی +عکس،ویدئو

او در مورد این حرکت خود از خدا، آقای دوربینی و هرکس دیگری که از او دلخور شده است، عذرخواهی کرد و افزود که او معصوم نیست و امکان اشتباه و خطا برای او همیشه وجود دارد.
"عزت الله ضرغامی" نیز در صفحه شخصی خود این خبر را بازگو کرد و عنوان کرد که شاید دیدار این دو نفر در آینده انجام شود.

بسیاری از کاربران از حرکت محسن قرائتی استقبال کرده و عنوان کردند همین که او کار خود را توجیه نکرد و صادقانه عذرخواهی کرد ارزش بسیاری دارد.

. #آقای_دوربینی ویدئوی برخورد آقای قرائتی با آقای حسین نمازی معروف به آقای دوربینی در فضای مجازی انعکاس گسترده‌ای داشته است. امروز با آقای قرائتی تماس گرفتم و در این مورد با ایشان صحبت کردم. کاملا معلوم بود که خود ایشان از این مسئله بسیار ناراحت هستند. دلیل عصبانیت شان را در آن برنامه برای من توضیح دادند ولی تصریح کردند که از رفتار خود پشیمان هستند. گفتند که ما فقط چهارده معصوم داریم و همه ممکن است خطا و اشتباه کنند. آقای قرائتی از خدا و جناب آقای نمازی و هر کس دیگری که به هر دلیلی از ایشان ناراحتی به دل دارد عذرخواهی کردند. احتمالا با آقای دوربینی ملاقات می کنند و خبرش را هم منتشر می کنند. از جناب آقای قرائتی هم جز این صراحت و صداقت توقع دیگری نیست. در واقع آنچه که مایه تعجب بینندگان فیلم شده این بود که از آقای قرائتی با آن سابقه ارزشمند و شخصیت دوست داشتنی چنین توقعی نداشتند. به دوستان عزیزی هم که دلسوزی کردند و نوشتند که دوران ۴۰ ساله آقای قرائتی به پایان رسیده و خوب است از صفحه تلویزیون کنار رود صادقانه عرض می کنم آقای قرائتی تمام شدنی نیست… #ویدئو #قرائتی #حسین_نمازی #فضای_مجازی #خطا #اشتباه #آقای_قرائتی #عذرخواهی #صداقت #عکس #تلویزیون #ضرغامی #سید_عزت_الله_ضرغامی

Публикация от سيد عزت الله ضرغامى (@zarghami.ez) Окт 17 2017 в 2:57 PDT

ضرغامی همچنین نوشت که از قرائتی جز این توقعی نمی رفت و از کسانی که از این واقعه سو استفاده کرده و عنوان کردند که دوره ۴۰ ساله قرائتی به پایان رسیده انتقاد کرد. به گفته رئیس پیشین صدا و سیما قرائتی تمام شدنی نیست.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала