خانم ساکن کالیفرنیا یک روز کریستیانو رونالدو را خرید

© REUTERS / Vincent WestReal Madrid's Cristiano Ronaldo celebrates a goal during their Spanish first division soccer match against Eibar at Ipurua stadium in Eibar November 22, 2014.
Real Madrid's Cristiano Ronaldo celebrates a goal during their Spanish first division soccer match against Eibar at Ipurua stadium in Eibar November 22, 2014. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این خانم ساکن کالیفرنیا با پرداخت 32000 یورو به بنیاد خیریه کریستیانو رونالدو توانست فرصتی را برای یک روز بودن با مهاجم رئال بدست آورد.

به گزارش اسپوتنیک، این خانم ساکن کالیفرنیا با پرداخت 32000 یورو به بنیاد خیریه کریستیانو رونالدو توانست فرصتی را برای یک روز بودن با مهاجم رئال بدست آورد.

علاوه بر آن او توانست دو بلیط برای صندلی وی ای پی برای یکی از بازی های خانگی تیم در مسابقات اسپانیا دریافت کند و در تمرینات «رئال» نیز شرکت کند جایی که می تواند از رونالدو امضا بگیرد.

توجه داشته باشید که رونالدو یکی از بزرگترین نیکو کار و خیر در میان ورزشکاران است. پس از اینکه مادرش برای از بین بردن سرطان پستان تحت عمل جراحی قرار گرفت، این بازیکن فوتبال بارها و بارها به مبارزه با سرطان کمک کرد. علاوه بر این رونالدو جایزه پیروزی در مسابقات یورو 2016 را به مبلغ 275 هزار یورو به کودکان مبتلا به سرطان اهدا کرد. در مجموع رونالدو بیش از 10 میلیون یورو برای کارهای خیر صرف کرده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала