رئیس هیئت نروژی اعلام کرد ضمیمه شدن کریمه به روسیه قانونی است

© Sputnik / Sergey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر هندریک وبر رئیس هیئت نروژی به خبرگزاری «ریا نووستی» گفت: سفر هیئت نروژی به کریمه با هدف نشان دادن به جهانیان در مورد قانونی بودن الحاق کریمه به فدراسیون روسیه است.
هندریک وبر رئیس هیئت نروژی به خبرگزاری «ریا نووستی» گفت: سفر هیئت نروژی به کریمه با هدف نشان دادن به جهانیان در مورد قانونی بودن الحاق کریمه به فدراسیون روسیه است. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هندریک وبر رئیس هیئت نروژی به خبرگزاری «ریا نووستی» گفت: سفر هیئت نروژی به کریمه با هدف نشان دادن به جهانیان در مورد قانونی بودن الحاق کریمه به فدراسیون روسیه است.

به گزارش اسپوتنیک، هندریک وبر رئیس هیئت نروژی به خبرگزاری «ریا نووستی» گفت: سفر هیئت نروژی به کریمه با هدف نشان دادن به جهانیان در مورد قانونی بودن الحاق کریمه به فدراسیون روسیه است.

اولین سفر هیأت بزرگ نروژی به کریمه بعد از الحاق شدن به روسیه به مدت یک هفته به طول انجامید و در 12 اکتبر پایان یافت. این هیئت 11 نفره از تجار نروژی و سیاستمداران، و همچنین دو نمایندگان مجلس آلمان تشکیل شده بود. دولت نروژ به شهروندان خود توصیه نمی کند که از کریمه دیدن کنند، اما این توصیه باعث نشد که این بازدید انجام نشود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала