مغز عامل تير اندازى لاس وگاس در دانشگاه استنفورد

© REUTERS / Las Vegas Sun/Steve Marcusمغز عامل تير اندازى لاس وگاس در دانشگاه استنفورد
مغز عامل تير اندازى لاس وگاس در دانشگاه استنفورد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استفان پادوك عامل تير اندازى مرگبار لاس وگاس بود كه جسد وى جهت انجام تحقيقات به دانشگاه استنفورد منتقل خواهد شد

به گزارش اسپوتنيك و به نقل از خبرگزارى خبرنگاران جوان،جان فودنبرگ – مسئول پزشکی قانونی لاس وگاس- در باره انتقال جسد پادوک به دانشگاه استنفورد گفت: کالبدشکافی روی بدن این قاتل تکمیل شده است. اما بررسی علت و شیوه مرگ وی و شرح ماجرا به ترتیب زمانی به ماه ها وقت نیاز دارد. به همین علت اين جسد برای آزمایش مغز او به دانشگاه استنفورد منتقل می شود.

محققان جزئیات زیادی در مورد وقایع رخ داده به ترتیب زمانی ارائه کرده اند که تا حدودی انتقادات در مورد پلیس را کم می کند. در حال حاضر، انتقاداتی بر پلیس لاس وگاس وارد است مبنی بر اینکه پلیس پس از شلیک اولین گلوله به کنسرت موسیقی، می توانست اقدامات بیشتری برای متوقف کردن قاتل انجام دهد.

 

يك پليس در توضیح شرح وقایع تیراندازی لاس وگاس به ترتیب زمانی گفته بود پادوک ساعت 9 و 59 دقیقه شب پس از از پای درآوردن نگهبان غیرمسلح، حدود 200 گلوله را به سوی مردم شلیک کرد. ولی اظهارات او در روزهای بعد در مورد شرح وقایع به ترتیب زمانی تا حدودی تغییر کرد. با وجود این، وی با اقتباس از گزارش بازرسی بصری مغز پادوک اعلام کرده هیچ تغییر در وقایع رخ داده به چشم نمی خورد.

فودنبرگ معتقد است پى بردن به  حوادث پیش از مرگ پادوک و نحوه کشته شدن او صرفا از طریق آزمایش‌های نوروپاتولوژی بافت مغز این قاتل ممکن است. دانشگاه استنفورد آمادگی خود را برای انجام این آزمایش‌ها اعلام کرده است.

 


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала