بازیگر مطرح هالیوود اصلا توقع چنین واکنشی از سوی مسافر ایرانی را نداشت +ویدئو

© Flickr / Shinya Suzukiبازیگر مطرح هالیوود اصلا توقع چنین واکنشی از سوی مسافر ایرانی را نداشت +ویدئو
بازیگر مطرح هالیوود اصلا توقع چنین واکنشی از سوی مسافر ایرانی را نداشت +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وقتی خواننده و بازیگر آمریکایی راننده مخفی می شود و با یک ایرانی برخورد می کند!

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن هنرمند مشهور، "تایریس گیبسون" بعنوان راننده مخفی یک ایرانی را سوار می کند. خواننده و بازیگر آمریکایی به نام "تایریس گیبسون" برای فیلم تبلیغاتی یک شرکت تاکسی رانی بعنوان راننده مخفی یک ایرانی را سوار می کند.

I'm undercover this is carpool but it ain't karaoke I don't think he like me #UberX

Публикация от TYRESE (@tyrese) Окт 11 2017 в 10:43 PDT

این کلیپ در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شده است. در کلیپ منتشر شده، راننده صحبت هایی را به زبان انگلیسی با مسافر ایرانی انجام می دهد اما او این کلمات را نمی فهمد و به فارسی پاسخ راننده را می دهد.
این مسافر متوجه نمی شود که راننده خواننده مشهور رپ است و با تلفن به دوست خود از او بدگویی می کند.
این مسافر بارها به فارسی بارها به راننده می گوید که من با تلفن صحبت میکنم و با من صحبت نکنید اما خواننده رپ بکار خود ادامه می دهد. راننده از رفتن به کارواش برای ماشین خود صحبت می کند و اینکه بعلت وجود ترافیک ممکن است به پرواز نرسد و مسافر ایرانی به دوست خود می گوید که او دهن بدبویی دارد.
این مکالمات بدون ربط کلیپ طنزی را بوجود آورده است که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
یادآور می شویم که تایریس گیبسون (Tyrese Darnell Gibson) خواننده ریتم و بلوز وبازیگر مطرح آمریکایی است که در فیلم های سریع و خشمگین به خوبی توانست بدرخشد.

بسیاری از کاربران با استقبال از این کلیپ طنز گونه عنوان کردند که مسافر ایرانی از اصطلاح دماغم خراب است استفاده کرده است که حتی برای فارسی زبانان نیز بی معنی است. بعضی از کاربران معتقدند که این مسافر آبروی ایرانی ها را برده است اما در مقابل عده ای دیگر نیز معتقدند چرا آبروی مسافر رفته است در صورتی که دهان سلبریتی مشهور بو می داده است.
 بسیاری از کاربران انگلیسی زبان نیز خواستار دانستن صحبت های مسافر به انگلیسی هستند و این که چرا این کلیپ تا این حد مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала