ادامه موفقیت های ارتش سوریه در نبردها با شبه نظامیان

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر Бойцы сирийской армии перед форсированием реки Ефрат в районе города Дейр-эз-Зор
Бойцы сирийской армии перед форсированием реки Ефрат в районе города Дейр-эз-Зор - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش سوریه و هم پیمانانش منطقه الحزم را که از شمال تا شمال غرب "القریتین" امتداد دارد و تعدادی مواضع مشرف بر شرق این شهر در حومه جنوب شرقی حمص را آزاد کرده و از محورهای شمالی، غربی و شرقی بر آن احاطه یافته اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، منطقه "القریتین" از یک هفته پیش شاهد ناآرامی ها و درگیریهای مسلحانه هسته های پنهان موجود در داخل شهر است.
این هسته ها متعلق به گروه های موسوم به "لواء شهدا القریتین" و "لواء شهدا مهین" هستند؛ این گروه ها به مواضع و مقر ارتش و نیروهای امنیتی سوریه حمله کردند؛ این درگیریها، ارتش سوریه را مجبور به استقرار دوباره و موضع گیری در اطراف شهر و محاصره نظامی آن کرد تا پس از محاصره، به شهر حمله کرده و کار این گروه ها و هسته های پنهان را یکسره کنند.
گروه "شهدا القریتین"، یکی از گروه های مسلحی است که از حمایت "ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش" برخوردار بوده و خود را با آن هماهنگ می کند.
گفتنی است گروه تروریستی داعش پیش از این با استفاده از حوادث جاری، از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرده بود که این شهر را به تصرف خود درآورده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала