به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست، فیس بوک سه هزار آگهی «پست های تبلیغاتی» در چارچوب بازرسی «دخالت» روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 را به کنگره ارسال می کند.
جوئل کاپلان معاون رئیس شرکت فیس بوک در سیاست عمومی گفت:«ما سعی می کنیم از روز 2 اکتبر بیشتر به کنگره آمریکا در بازرسی دخالت خارجی در پلتفرم تبلیغاتی مساعدت کنیم. ما خواهان شفافیت بیشتر در این قضیه هستیم و مایلیم سهم خود را در جلوگیری از این نوع دخالت های مضر ادا کنیم».