قازان میزبان فوتبالدوستان ایرانی +ویدئو

© AP Photo / Denis Tyrinقازان میزبان فوتبالدوستان ایرانی
قازان میزبان فوتبالدوستان ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم های ملی فوتبال ایران روسیه در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) در شهر قازان روسیه در یک بازی دوستانه به مصاف یکدیگر می روند.

تیم ملی ایران پس از صعود زود هنگام به مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، برای آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در این رقابتها در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) به مصاف میزبان این رقابتها می رود.
تیم ملی ایران در اولین دیدار تداراکاتی خود پس از صعود به جام جهانی 2018 روسیه، در تاریخ 7 اکتبر به مصاف تیم ملی توگو و سپس در تاریخ 10 اکتبر در شهر قازان و ورزشگاه "کازان آرنا" با روسیه میزبان رقابتهای جام جهانی 2018 دیدار خواهد کرد.

شهر قازان

شهر قازان میزبان تیم های ایران و روسیه یکی از شهر های روسیه می باشد که میزبان رقابتهای جام جهانی 2018 نیز خواهد بود.قازان یا کازان، پایتخت جمهوری تاتارستان در فدراسیون روسیه و دربخش شرقی این کشور، در کرانه چپ رود ولگا و در کنار رودخانه زیبای کازانکا واقع شده. مسافت این شهر تا مسکو پایتخت روسیه حدود 850 کیلومتر می باشد.
شهر قازان را به عنوان پایتخت سوم روسیه نیز معرفی می کنند.

این شهر تاریخی با قدمتی بیش از 1000 سال و جمعیتی در حدود یک میلیون و دویست هزار نفر پرجمعیت ترین شهر جمهوری تاتارستان محسوب می شود.
قازان ترکیبی از مسلمانان و مسیحیان را در خود جای داده که با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند. شهرت شهر قازان به علت مساجد و کلیساهای زیبایی می باشد که در این شهر وجود دارد و همچنین "کرمیلین کازان" که به عنوان نماد این شهر شناخته می شود و در سازمان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده.
شهر قازان پس از انتخاب روسیه به عنوان میزبان مسابقات جام جهانی 2018 به عنوان یکی از شهرهای این کشور برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته شد.

ورزشگاه کازان آرنا

ورزشگاه "کازان آرنا" در سال 2013 با گنجایش 45000 نفر اولین ورزشگاهی می باشد که در روسیه برای مسابقات جام جهانی ساخته شده و یکی از استادیوم های زیبای روسیه محسوب می شود.

ورزشگاه "کازان آرنا" توسط شرکت انگلیسی "Populous" که سازنده ورزشگاه "ویمبلی" و "امارات" در لندن، ورزشگاه " United Center" در شیکاگو و چندین ورزشگاه معروف دنیا می باشد.
در سال 2010 ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ساخت این ورزشگاه را افتتاح کرد و تنها پس از گذشت 36 ماه از این ورزشگاه بهره برداری به عمل آمد.
این مجموعه ورزشی "کازان آرنا" میزبان المپیاد دانشجویی در تابستان 2013، مسابقات ورزش های آبی در سال 2015، جام کنفدراسیون ها در سال 2017 بوده و در سال 2018 نیز یکی از شهرهای برگزاری مسابقات جام جهانی روسیه خواهد بود.
کازان آرنا، ورزشگاه خانگی تیم روبین کازان روسیه می باشد که سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران را در اختیار دارد.

سفر به قازان

برای سفر به شهر قازان از شهر مسکو می توان از هواپیما، قطار و یا اتوبوس استفاده کرد.

شهر قازان دارای سه فرودگاه به‌نام‌های فرودگاه بین‌المللی کازان، فرودگاه شماره دو کازان و کازان بوریسوگلبسکویه می باشد.
مسافت هوایی مسکو به قازان 1:30 به طول می انجامد که هزینه آن از 2500 روبل (45 دلار) آغاز می شود.
همچنین به وسیله قطار می توان مسیر مسکو به قازان را طی کرد. که از ایستگاه راه آهن کازان (کازانسکی واکزال) صورت می گیرد.
هزینه قطار از مسکو به شهر قازان از 1500 روبل (26 دلار) شروع شده و این سفر 12 ساعت به طول می انجامد.
برای سفر به شهر قازان همچنین می توان از اتوبوس های بین شهری نیز استفاده نمود که مسیر 850 کیلومتری را 13 ساعت طی می کنند و هزینه آن در حدود 1500 روبل (26 دلار) می باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала