واکنش کاربران به دستمزد بالای برخی مداحین در ایام خاص +عکس

© AFP 2023 / Youssef Karwashanسوژه شدن دستمزد بالای برخی مداحین در ایام خاص +عکس،ویدئو
سوژه شدن دستمزد بالای برخی مداحین در ایام خاص +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی از مداحین در ایام خاص مانند محرم چه مقدار دستمزد می گیرند؟

به گزارش اسپوتنیک، بحثی در شبکه های اجتماعی مبنی بر مقدار دستمزد مداحین بخصوص در ایام خاصی مانند محرم بسیار داغ شده است که پرداختن به آن خالی از لطف نیست.
گذراندن معیشت و گرفتن دستمزد برای هر کاری که انسان انجام می دهد امری طبیعی، منطقی و لازمه ادامه حیات است اما سوالی که در شبکه های اجتماعی مطرح شده است در مورد دستمزد برخی از مداحی است که گفته شده است گاهی تا ۱۰ برابر معمول بالا می رود.
طبق گزارشات رسمی دستمزد مداحان بین ۵ تا ۱۰۰ میلیون برای هر شب می باشد و بسته به معروفیت وی این رقم در ایام خاص ممکن است بالاتر نیز رود. همچنین در میان بعضی از مداحان، رقابت و چشم همچشمی برای بالابردن دستمزد نیز وجود دارد. گاهی دستمزد مداحان در قالب سکه طلا و چک به آنها پرداخت می شود.

البته این مبالغ مربوط به بعضی از مداحان می باشد و در مقابل بسیاری از مداحان بدون هیچ پولی به مداحی می پردازند و به اصطلاح در راه خدا کار می کنند. به اعتقاد این دسته از مداحان، این کار باید با عشق انجام شود و ابدا نباید رنگ شغل و یا کاسبی را بخود بگیرد.

بسیاری از کاربران از این جو ایجاد شده برای بعضی از مداحان انتقاد کرده و معتقدند که هدف عزاداری برای امام حسین در میان بعضی مداحان و هیئت ها گم شده است.

عده کمی از کاربران نیز معتقدند که کار بسیاری از مداحان همانند خوانندگان شده است و مداحان نیز حق دارند همانند خوانندگان، دستمزد بالایی داشته باشند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала