سیمونیان از مشکلات راشاتودی در آمریکا گفت

© Sputnikسیمونیان از مشکلات راشا تودی در امریکا گفت
سیمونیان از مشکلات راشا تودی در امریکا گفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مارگاریتا سیمونیان سردبیر شبکه تلویزیونی راشا تودی ضمن صحبت از مشکلات این شبکه در آمریکا گفت: هیچ شکی ندارد که این تصمیمات سیاسی است.

به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا سیمونیان سردبیر شبکه تلویزیونی راشا تودی ضمن صحبت  از مشکلات این شبکه در آمریکا گفت: هیچ شکی ندارد که این تصمیمات سیاسی است.

او افزود: از چند سال قبل با روش های مختلف مقابله با ما را شروع کرده بودند، وقتی که مخاطبان ما به سرعت افزایش یافت و به حدی رسید که برای آنها ترسناک شد، آنها تصمیم گرفتند ما را نابود کنند و اعتبار ما را خراب کنند. روزی نبود که در رسانه های بزرگ خودشان در مورد اینکه ما چه رسانه پستی هستیم ننویسند. می نوشتند که ما دست کرملین هستیم و تبلیغات چی روسها ولی هیچ کدام از اینها اثر نکرد.

بعد از آن از روشهای دیگر استفاده کردند. به مردم فشار اوردند که با ما مصاحبه نکنند و یا به تلویزیون ما نیایند. این کار آنها هم اثر نکرد. اگر این فشارها باعث می شد شخصی منصرف شود، شخص دیگری با کمال میل می امد و مصاحبه می کرد. برای اینکه به آنها جایی دیگری برای آزادی بیان نداده بودند که حرف خودشان را بزنند.

هیچ کدام از این دو روش آنها جواب نداد حالا آنها به روش قدیمی روی آوردند که قبلا برای هر رژیمی جواب داده یعنی حذف کرده و ممنوع کنند.

به خاطر همین به ما گفتند که موظف هستیم از این به بعد به عنوان آژانس خارجی در آمریکا خود را ثبت کنیم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала