یاد دادن قوانین عبور و مرور در روسیه از چه زمانی آغاز می شود؟ +عکس

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر یاد دادن قوانین عبور و مرور در روسیه از چه زمانی آغاز می شود؟ +عکس
یاد دادن قوانین عبور و مرور در روسیه از چه زمانی آغاز می شود؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رعایت قوانین امری است که قطعا التزام به آن و یاد گرفتن آن قطعا برای هر فردی الزامی است اما سوال اینجاست که این امر چگونه و چه زمانی باید آموزش داده شود؟

به گزارش اسپوتنیک، در کشور روسیه نیز همانند بسیاری از کشورهای توسعه یافته، بسیاری از چیزها برای کودکان از دوزان کودکی فرهنگ سازی می شود. در این رابطه در شبکه های اجتماعی مختلف می توان تصاویری از کودکان روسی در پارک های روسیه یافت که والدین آنها مشغول یاد دادن قوانین عبور و مرور به آنها هستند.

#راشاگراد

Публикация от RussiaGrad (@russiagrad) Сен 22 2017 в 12:36 PDT

در بعضی از پارک های روسیه در محلی که برای بازی بچه ها می باشد، علاوه بر وسایل بازی مانند تاپ و سرسره، خط کشی های عابرپیاده به همراه چراغ راهنما در محلی مناسب تعبیه می شود تا کودکان از زمان طفولیت با این علائم آشنا شوند.
مشاهده خط کشی و چراغ عابر پیاده در دنیای کودکانه آنها نیز همانند نوعی بازی تلقی می شود و والدین به کودکان خود در حین بازی این قوانین را که قوانین اولیه در هر جامعه ای می باشد، آموزش می دهند. بدین صورت قوانین در روح و ناخودآگاه کودکان جای می گیرد و قانون مدار تربیت می شوند.
شاید اخذ جریمه های هنگفت و یا تبلیغات در بزرگسالی برای التزام به قوانین جزو برنامه های بعضی از دولت ها باشد اما جای گیری روح قانون حتما باید از سن طفولیت انجام شود تا با هزینه کمتر افراد خود را ملزم به رعایت قوانین بدانند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала