فروش 9 میلیاردی فیلم ساعت 5 عصر و رکوردهای تازه +عکس

© www.ve-group.ruفروش 9 میلیاردی فیلم ساعت 5 عصر و رکوردهای تازه +عکس
فروش 9 میلیاردی فیلم ساعت 5 عصر و رکوردهای تازه +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیلم "ساعت ۵ عصر" به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی "مهران مدیری" ۹ میلیاردی شده و گفته می شود احتمالا از فروش خانگی به 10 میلیارد هم برسد!

به گزارش اسپوتنیک، خبر فروش کم سابقه فیلم پرطرفدار مهران مدیری به شبکه های اجتماعی نیز راه پیدا کرد.
این فیلم که تا کنون توانسته است رقم ۹ میلیارد تومان بفروشد، جزو کم سابقه ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران قرار گرفت. ساعت ۵ عصر توانست در روز اول اکران عمومی خود فروش ۷۰۰ میلیونی داشته باشد که به نوبه خود رکوردهای بسیاری را شکسته است.

#خبربان #خبر #ایران #فیلم #سینما #مدیری #مهران_مدیری #ساعت_۵_عصر

Публикация от خــبربــــان (@khabarbaan) Сен 24 2017 в 1:47 PDT

گفته شده است که بیش از یک میلیون نفر از مردم از این فیلم دیدن کرده اند. اکران این فیلم از ۳۰ تیرماه شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

. نظر مخاطبان #فیلم #ساعت_پنج_عصر شماره ۷۵ به قلم @pfs.98. ساعت٥عصر فيلمي كه فقط يك فيلم نيست بعد روز اول اكران سرصداي زيادي به پاشد عده اي گفتند فيلم عاليه و عده اي گفتن كه فيلم بده… به سينما رفتيم و فيلم رو ديديم فيلم بي نقص بود وخلاف گفته ي كسايي بود كه بد گفته بودند ساعت ٥عصر فيلمي بود كه همه ي عوامل از هر نظر حرفه اي بودند از بازيگران فيلم گرفته تا تدوين و صدا و… فيلم برداري فيلم بي نقص ترين بود از هر نظر… اما هيچ إيرادي نميشه گرفت براي كارگرداني فيلم كه بينظير بود با اون حجم بازيگر و مكان هاي سخت… ساعت ٥عصر تنها يك فيلم نبود يك درس كامل بود هم از نظر اجتماعي هم از نظر يادگيري حرفه هاي مختلف سينما فيلمي بود كه تونسته بود به موضوع هاي مختلف و متفاوتي بپردازه كساني گفتند بد بود دودسته بودند دسته ي اول به قول اقاي مديري خودشون فيلم رو نديده بودن و از غيب سخن ميگفتن و معلوم بود كه اين نقد ها ربطي به فيلم نداره و… ودسته دوم اشخاصي بودن كه انتظار قهقه زدن در فيلم رو داشتن اما قهقه زدن نامفهوم و بي معني مثل بعضي از فيلم هاي ديگ… اما در ساعت ٥عصر ميخنديديم خنده اي عميق وقتي به خودمون ميومديم ميديديم به مشكلات خودمون واطرافيانمون ميخنديم… اگر نقد ميكنيم با انصاف باشيم و درست نقد كنيم به قول اقاي مديري اگر فيلم٩٩تا بدي داره قطعا يك خوبي داره همون يك خوبي رو بگيم براي سومين بار به قول خود اقاي مديري مثلا بگيم كت سيامك انصاري تو فيلم قشنگ بود😅 ساعت ٥عصر تنها فيلمي كه من دوبار توسينما ديدم پ ن:اقاي مديري تو مصاحبه اي خواستند كه هر كسي فيلم رو ديد نظرش رو بگه،من نيز انجام وظيفه كردم پ ن٢:فيلم شايد ايراد هايي هم داشته اما اين فقط نظر من بود و هركسي نظري داره…. خريد اینترنتی بلیت: https://goo.gl/ohWqUd. #مهران_مدیری #مهران_مديري #مهران_مديرى #مدیری #سیامک_انصاری #آزاده_صمدی #ساعت_۵_عصر #ساعت_5_عصر #ساعت۵عصر #ساعت٥عصر #ساعت_٥_عصر #سینما #سینمای_ایران #عکس #نقد_فیلم #mehranmodiri #mehran_modiri #5pm #saate5asr

Публикация от مهران مدیری — Mehran Modiri (@modirigraphy) Сен 26 2017 в 1:39 PDT

بسیاری از کاربران با استقبال از این فیلم عنوان کرده اند که با اینکه تجربه اول مدیری بوده است اما فیلم جالبی را به همراه ناهنجاری های موجود در ایران به تصویر کشیده است. در مقابل بعضی از کاربران معتقدند که فروش فیلم نه بخاطر خود فیلم بلکه به خاطر محبوب بودن شخص مهران مدیری بوده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала