شکست سنگین نماینده ایران در لیگ قهرمان آسیا

© AFP 2023 / Atta Kenareشکست سنگین پرسپولیس ایران در لیگ قهرمان آسیا
شکست سنگین پرسپولیس ایران در لیگ قهرمان آسیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با نتیجه سنگین چهار بر صفر برابر الهلال عربستان شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ابوظبی امارات به مصاف الهلال عربستان رفت که این مسابقه در شکست سنگین این تیم با نتیجه ۴ بر صفر به سود الهلال به اتمام رسید.

پرسپولیس که تا این مرحله از رقابتها تمامی حریفان خود را کنار زده بود در مقابل تیم قدرتمند الهلال عربستان قرار گرفت و با وجود اینکه "عبدالله عطیف" بازیکن الهلال عربستان در دقیقه 49 این دیدار با کارت قرمز از بازی اخراج شد باز هم پرسپولیس نتوانست دروازه این تیم عربستانی را باز کند.

پرسپولیس در این بازی حساس که چندین بازیکن اصلی خود از جمله سید جلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و مهدی طارمی مهاجم گلزن خود به خاط حواشی پیش آمده و محرومیت چهار ماه وی از میادین را در اختیار نداشت با آشفتگی و بازی پراشتباه بازیکنان این تیم همره شد و با 4 گل این بازی حساس را به نماینده قدرتمند عربستان واگذار کرد و شاید این تیم را با وجود بازی برگشت دو تیم که در تاریخ 25 مهرماه در شهر "مسقط" برگزار خواهد شد را حذف شده دانست.

در این بازی، عمر خریبین (۵ و۵۴ و ۸۹) و یاسر الشهرانی (۴۰) برای الهلال عربستان گلزنی کردند.

تیم پرسپولیس در این دیدار با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، شایان مصلح (63 — بشار رسن)، فرشاد احمدزاده (82 — احسان علوان زاده)، محسن مسلمان (45 — احمد نوراللهی)، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور به میدان رفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала