شبیه سازی افسانه علاالدین و قالیچه پرنده در دنیای واقعی +ویدئو

اشتراک
شبیه سازی حرکت با قالیچه پرنده در خیابان که در افسانه علاالدین بوده است، واکنش بسیاری از مردم در خیابان و کاربران در شبکه های اجتماعی را بهمراه داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن جوانی با قالیچه پرنده حرکت می کند. این قالیچه طوری طراحی شده است که به نظر برسد با فاصله کمی از زمین در حال حرکت است. با این که مدتی از انتشار این کلیپ می گذرد ولی همچچنان توسط بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

 

Публикация от Michael Catley (@michael_catley) Сен 25 2017 в 6:12 PDT

او به هدف رسیدن به معشوقه خود "پرنسس یاسمین"(جاسمین) مسافتی را با قالیچه پرنده معروف خود در خیابان های "سانفرانسیسکو" طی می کند تا این افسانه را شبیه سازی کند.

بسیاری از مردم در خیابان با مشاهده او با حالت ناباورانه ای به عکس و فیلم گرفتن پرداختند.

قالیچه پرنده و عکس العمل مردم😄 🆔 @GizmizTel 💯

Публикация от کانال گیزمیز‌‌‌ (@gizmiztel) Сен 24 2017 в 11:16 PDT

بسیاری از مردم در خیابان به حدی شگفت زده و هیجان زده شدند که با جیغ و فریاد از او استقبال کرده و حتی فرصت نکردند موبایل خود را از کیف بیرون بیاورند.

بسیاری از کاربران با استقبال از این ایده عنوان کردند که این قالیچه پرنده نبوده است بلکه در زیر آن چرخ داشته و می توان قالیچه خزنده روی آن نام نهاد.
بعضی از کاربران نیز پیش بینی کرده اند که تا چند سال آینده چنین چیزی به تولید انبوه برسد و همه جوانان و نوجوانان از آن برای عبور و مرور استفاده کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала