برنامه مداحی به سبک استعدادیابی استیج +عکس

© AFP 2023 / RONNY HARTMANN برنامه مداحی به سبک استعدادیابی استیج +عکس
برنامه مداحی به سبک استعدادیابی استیج +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در یکی از شبکه های صدا و سیمای ایران، مسابقه استعدادیابی در زمینه مداحی طراحی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، شباهت برنامه استعدادیابی مداحی با نام "نونوایان" به برنامه های استعدادیابی خوانندگی، سبب ایجاد شبهاتی در شبکه های اجتماعی شده است.
این برنامه که در گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما پخش می شود، با هدف آشنایی درست نوجوانان با آموزه های "کربلا" و حوادث پیرامون و همچنین شیوه های اصولی مداحی و نحوه بیان آن طراحی شده است.

این برنامه داورانی دارد که به نوجوانانی که در این برنامه حضور دارند و مداحی می کنند، نمراتی از ۳۰ می دهند. این برنامه ادعا دارد که می تواند استعدادهایی را در زمینه مداحی توسط نوجوانان کشف و به جامعه معرفی گردد.
شباهت این برنامه با برنامه هایی که به استعدادیابی خوانندگی می پردازند، باعث بروز واکنش هایی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی شده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که صدا و سیمای ایران نه تنها خلاقیتی از خود ندارد بلکه شبیه سازی جالبی نیز از برنامه های بین المللی نمی کند و با پایین ترین کیفیت آن را نمایش می دهد.
بعضی از کاربران نیز جدا از کیفیت ارائه این برنامه عنوان کردند که با توجه به اینکه در ایران بعضی مداحان روش درستی را در پیش نگرفتند و از هر حربه ای برای گریاندن مردم استفاده می کنند و حتی تحریف هایی از تاریخ کربلا نیز بیان می کنند، لذا چنین برنامه هایی لازم می باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала