توصیه های کاربران برای دانشجویان تازه وارد +عکس

© Flickr / Kevin Dooleyتوصیه های کاربران برای دانشجویان تازه وارد +عکس
توصیه های کاربران برای دانشجویان تازه وارد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چگونه در خوابگاه دانشجویی رفتار کنیم تا دچار مشکل نشویم؟

به گزارش اسپوتنیک، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن
به توصیه در رابطه با نحوه رفتار درست دانشجویان ورودی جدید در خوابگاه می پردازد. در تصویر منتشر شده بیان شده است که هر دانشجویی باید لوازم ضروری مانند قرص سرما خوردگی، لباس راحتی، وسایل حمام، قفل کمد و لوازم آشپزخانه مانند ظروف، کتری، قوری، آبکش و نمک و فلفل بهمراه داشته باشد.

#درس #دانشگاه #مهر ماه #خوابگاه #سرگرمی

Публикация от $oheil@ (@soheila.b.1371) Сен 21 2017 в 2:10 PDT

در بدو ورود دانشجو به خوابگاه، دانشجویان معمولا بعلت راحتی تخت های طبقه پایین را انتخاب می کنند اما توصیه می شود که تخت طبقه دوم انتخاب شود چرا که از نظر راحتی مخصوصا هنگام آمدن مهمان به اتاق بهترین گزینه است. در خوابگاه باید با انسان هایی که دارای سلایق، علایق، فرهنگ و دین متفاوتی با شما دارند کنار بیایید بنابراین سعی کنید با احترام به عقاید یکدیگر زندگی را راحت تر کنید. معمولا هم اتاقی هر کسی شخصی است که پس از اتمام تحصیل نیز جزو دوستان او باقی خواهد ماند پس بهتر است بهترین گزینه انتخاب شود چرا که اهل علم بودن و یا اهل دود بودن هم اتاقی آینده شما را رقم می زند. بهتر است برای انجام امور اتاق در خوابگاه شخصی را بعنوان شهردار انتخاب کنید تا به مشکلات اتاق رسیدگی کند.

مسئولین خوابگاه معمولا به ساعت ورود و خروج، خاموشی در شب، گشت های شبانه دانشجویان و نظافت حساس هستند. با احترام به قوانین بهتر است حساسیت آنها را تحریک نکنید تا بتوانید با آرامش سال های تحصیل خود را سپری کنید.
بسیاری از کاربران از این تصویر استقبال کرده و معتقدند که به نکات مهمی اشاره کرده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала