پیشنهاد آرام کردن رهبر کره شمالی با کمک بازیکن "یوونتوس"

© REUTERS / KCNAЛидер КНДР Ким Чен Ын в Пхеньяне
Лидер КНДР Ким Чен Ын в Пхеньяне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آنتونیو راتزی، سناتور ایتالیایی احتمال داد که با کمک پائولو دیبالا، فوتبالیست باشگاه یوونتوس شهر تورین ایتالیا می توان شدت سیاست ستیزه جویانه کره شمالی را کاهش داده و آنرا معتدل تر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت ایرانی ورزش 11، آنتونیو راتزی سناتور ایتالیایی معتقد است می تواند خشم کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را با بردن مهاجم آرژانتینی باشگاه یوونتوس ، به این کشور از بین ببرد!
رهبر کره شمالی یکی از علاقمندان به موسیقی و ورزش است و راتزی با توجه به این موضوع پیشنهاد داده است که پائولو دیبالا به همراه گروه مشهور موسیقی پاپ ایتالیا موسوم به " ایل وولو" به کره شمالی بروند تا تنش های آزمایش های موشکی و هسته ای کره شمالی و خشم رهبر آنها را کاهش دهند!
دیبالا آرژانتینی در فصل جدید سری آ ایتالیا عملکرد بی نظیری را از خود به نمایش گذاشته است و در طی 4 دیدار موفق به ثمر رساندن 8 گل شده است و در حال حاضر آقای گل این رقابتهاست.
راتزی در خصوص این پیشنهاد عجیبش به سایت فوتبال ایتالیا می گوید: "من تمام تلاشم را می کنم تا پائولو دیبالا و گروه ایل وولو را به کره شمالی ببرم. من از علاقه رهبر کره شمالی به موسیقی و ورزش با خبرم و همین موضوع دلیل نام بردن من از پائولو دیبالا است. اگر من دیبالا را به کره شمالی ببرم، 200 هزار نفر در استادیوم برای دیدن او حاضر خواهند شد و صفحه نمایش بزرگی بازی او را به نمایش خواهد گذاشت! این می تواند یک جشن ملی در کره شمالی باشد و شاید خود دیبالا هم از این موضوع استقبال کند".
یادآور می شود کره شمالی روز 3 سپتامبر اعلام کرد یک کلاهک هیدرژینی برای موشک بالستیک قاره پیما را با موفقیت مورد آزمایش قرار داده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала