شمخانی: دسترسی به اماکن نظامی ایران ممنوع است

© AP Photo / Ebrahim Norooziاز انجاییکه ایران فعالیت اعلام نشده هسته‌ای در هیچ یک از نقاط جغرافیایی کشور ندارد، این مطالب مطرح شده از سوی رسانه‌های آمریکایی فقط بخاطر فرار به جلو و سرباز زدن از انجام تعهدات و وظایف انجام‌نشده از سوی این کشور است.
از انجاییکه ایران فعالیت اعلام نشده هسته‌ای در هیچ یک از نقاط جغرافیایی کشور ندارد، این مطالب مطرح شده از سوی رسانه‌های آمریکایی فقط بخاطر فرار به جلو و سرباز زدن از انجام تعهدات و وظایف انجام‌نشده از سوی این کشور است. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از انجاییکه ایران فعالیت اعلام نشده هسته‌ای در هیچ یک از نقاط جغرافیایی کشور ندارد، این مطالب مطرح شده از سوی رسانه‌های آمریکایی فقط بخاطر فرار به جلو و سرباز زدن از انجام تعهدات و وظایف انجام‌نشده از سوی این کشور است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: از انجاییکه ایران فعالیت اعلام نشده هسته‌ای در هیچ یک از نقاط جغرافیایی کشور ندارد، این مطالب مطرح شده از سوی رسانه‌های آمریکایی فقط بخاطر فرار به جلو و سرباز زدن از انجام تعهدات و وظایف انجام‌نشده از سوی این کشور است.

او ادامه داد: تحقیقات و یا فعالیت های هسته ای در هیچ یک از مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و بازدیدهای انجام شده از سوی آژانس طی سال‌های گذشته این مطلب را تایید می‌کند. البته در مراکز نظامی، تحقیقات در خصوص سلاح‌های متعارف به ویژه در حوزه موشکی در جریان است که در چارچوب تولید قدرت دفاعی و ارتقاء بازدارندگی در برابر تهدیدات خارجی با قدرت ادامه خواهد یافت. جمهوری اسلامی ایران صرفا در چارچوب توافقات و دستورالعمل مشخص برجام رفتار کرده و هیچ تعهدی فراتر از آن را نمی‌پذیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала