رفتار غیراخلاقی مادر شوهر با عروس در برنامه زنده +ویدئو

CC0 / Pixabay / رفتار غیراخلاقی مادرشوهر با عروس در برنامه زنده +ویدئو
رفتار غیراخلاقی مادرشوهر با عروس در برنامه زنده +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رفتار غیراخلاقی مادرشوهر با عروس به در یک برنامه تلویزیونی جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپ کوتاهی از یک برنامه تلویزیونی به نام وقتشه که از شبکه نسیم رسانه ملی ایران در شبکه های اجتماعی پخش شده است که موجب جنجال در شبکه های اجتماعی شده است.

در یکی از قسمت های این برنامه تلویزیونی که مربوط به ازدواج های نامتعارف می باشد، از یک زوج خواسته شده بود که در این برنامه شرکت کنند و از ماجرای ازدواج خود بگویند.
علت اینکه این زوج در دسته ازدواج های نامتعارف قرار گرفته اند کوتاه قامتی عروس و ۶ سال بزرگتر بودن او از داماد می باشد. در اواسط برنامه از مادر پسر نیز خواسته شد تا ماجرای موافقت او با این وصلت را توضیح دهد. مادر شوهر نیز کاملا صادقانه شروع به توضیح حس و حال خود نسبت به انتخاب پسر خود در جلو دوربین کرد. توضیحات، رفتار و نحوه تفکر مادر شوهر نسبت به عروس کوتاه قامت و اختلاف سن او با پسر خود سبب واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی شده است.
او حتی در ادامه صحبت های خود از عروس خود معذرت خواهی کرد و تاکید کرد که می خواهد واقعیت را عنوان کند.
بسیاری از کاربران نسبت به نحوه تفکر مادرشوهر انتقاد کرده و عنوان کردند که گفته های او و تعریف از گزینه های دیگری که برای پسر خود در نظر داشته است بسیار زشت بوده است. در مقابل عده ای از کاربران نیز معتقدند که این مادرشوهر فقط نظرات خود را بیان کرده است و کاملا صادقانه صحبت کرده است. به اعتقاد آنها اشکال از فرهنگ موجود در بعضی از خانواده هاست و اگر این شخص با اغراق و شعاری صحبت می کرد، جای انتقاد داشت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала