اپل 3 گوشی آیفون ایکس، آیفون 8 و 8 پلاس را معرفی کرد

© REUTERS / Beck Diefenbachمراسم رونمایی از آیفون جدید اپل شروع شد.
مراسم رونمایی از آیفون جدید اپل شروع شد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مراسم رونمایی از آیفون جدید اپل شروع شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از میزان، مراسم رونمایی از آیفون جدید اپل شروع شد.
نسل بعدی آیفون، آیفون 8 نامگذاری شده است. این آیفون در اندازه های 4.7 و 5.5 اینچ به بازار عرضه می شود و دارای شش هسته ای شصت و چهار بیتی، قابلیت ضبط ویدیو با 240 فریم بر ثانیه، پشت شیشه ای می باشد. علاوه بر آن آیفون 8 پلاس دو سنسور برای دوربین پشت دارد و همچنین دوربین آیفون 8 تا هشتاد و سه درصد نور بیشتری دریافت می کند. که این حالت باعث می شود عکاسی در نور کم با کیفیت بیشتری انجام بگیرد و حالت پرتره هم بهتر شده است. قیمت آیفون 8 از 699 دلار شروع می شود و عرضه آن از بیست و دوم سپتامبر به بعد خواهد بود.

آیفون X با صفحه نمایش OLED، تنها در رنگهای مشکی خاکستری و نقره ای عرضه می شود. دراین آیفون از صفحه نمایش OLED با فناوری سوپر رتینا این یعنی کیفیتی خارج از تصور استفاده شده است. در آیفون جدید دیگر از تاچ آیدی خبری نیست و به جای آن فیس آیدی وجود دارد و با پروژکتور پیچیده ای که دارد تحت هر شرایطی شما را شناسایی می کند. فیس آی دی با عینک، ریش، کلاه نیز شما را میشناسد. این سیستم حتی با پیر شدن هم صورت شما را شناسایی و هم در شب و هم در روز کار میکند.

خطای فیس آیدی یک در یک میلیون است و با چشم های بسته قفل دستگاه را باز نمیکند. این قابلیت حتی دو قلوی شما را تشخیص میدهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала