چگونه غربی ها حتی تا پایان زندگی نیز نظم را رعایت می کنند؟ +عکس

© AFP 2023 / Yoshikazu Tsunoچگونه غربی ها حتی تا پایان زندگی نیز نظم را رعایت می کنند؟ +عکس
چگونه غربی ها حتی تا پایان زندگی نیز نظم را رعایت می کنند؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در حاشیه خبر رسیدن طوفان ایرما به فلوریدا، مردم ضمن فرار کردن به رعایت نظم در رانندگی و احترام به حقوق یکدیگر پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویر متعددی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن نظم رانندگان آمریکایی را در حال فرار از طوفان ایرما به تصویر می کشد.

در این تصویر، علی رغم اینکه همه رانندگان می دانند به زودی قرار است طوفان با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت به محل زندگی آنها برسد و ترافیک عجیبی نیز ایجاد شده است اما هیچ یک از آنها از لاین خود خارج نشده و یا از وسط چمن ها عبور نمی کند تا زودتر از این مخمصه فرار کنند.
جالب است بدانید که حتی پلیسی هم در این مکان وجود ندارد تا ترس از جریمه شدن آنها را به این امر موظف کند بلکه هر شخص یک وجدان و پلیس درونی دارد.
طبق گفته فرماندار فلوریدا، ایرما یک طوفان مرگبار است که تا به حال نظیر آن در این ایالت رخ نداده است.
بسیاری از کاربران با استقبال از این عکس به فرهنگ بالای مردم اشاره کرده اند و آن را دلیلی برای رعایت قانون برشمردند.
به گفته کاربران، آنها با تمام وجود خود معنی مدیریت بحران را درک نموده اند و بخوبی می دانند که در شرایط حاد رعایت نظم باعث خلاصی زودتر از طوفان می باشد‌. همچنین درک اینکه رعایت نظم باعث می شود تا بحران دیگر مانند حوادث رانندگی نیز بوجود نیاید از جمله دلایلی است که سبب می شود این تصویر و تصاویر مانند آن خلق شود. عده ای از کاربران نیز معتقدند که دوربین های قوی در راه های این کشور موجود است که عدم رعایت قوانین و مقررات باعث زیان های بسیاری از جمله از دست دادن گواهی نامه برای همیشه می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала