گشایش دفتر گردشگری«دیدار از سن پیترزبورگ» در تهران

© Fotolia / Curioso Photographyتهران
تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفر به پایتخت شمالی روسیه آسان تر می شود.

به گزارش اسپوتنیک،گردشگران می توانند اطلاعات کامل در باره سفر به سن پیترزبورگ را از دفتر گردشگری «نادیا پرواز» که در مرکز تهران دایر شده است دریافت کنند. بر این اساس اولین دفتر فرمات ـ Visit Petersburg- در منطقه خلیج فارس تأسیس شده است.

جذابیت گشایش این دفتر در آن است که گردشگران می توانند برنامه گردشگری موردعلاقه خود را با کمک کارمندان ذفتر گردشگری تنظیم کنند و حتی سفری هم به فنلاند داشته باشند.« گردشگران ایرانی می توانند در سفر یک هفته ای، چند روز را در سن پینرزبورگ بگذرانند و بعد مستقیما به فنلاند به «سایما» بزرگترین دریاچه اروپا سفر کنند».

یکی دیگر از برنامه های همکاری با «نادیا پرواز» برگزاری کمپین بزرگ تبلیغاتی با جلب ستارگان  سینما و صنعت شو ایران و سازماندهی معرفی سن پیتربورگ در شهرهای بزرگ ایران- شیراز، اصفهان و مشهد است.

 

مطابق با اطلاعات کمیته رشد و توسعه توریسم، در نیمه اول سال 2017، بیش از 7 هزار گردشگر از ایران به سن پیترزبورگ سفر کرده است. دفتر «دیدن از سن پیترزبورگ" در شهر های پاریس، هنگ کنگ و تایوان دایر است. تا پایان سال جاری قرار است نمایندگی بین المللی آن در بارسلون و روم نیز افتتاح شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала