تشخیص چهره در ایفون ایکس

© AFP 2023 / Timothy A. Claryبا بررسی نسخه نهایی iOS 11 که به نام گلدن مستر (Golden Master) نامگذاری شده می توان اطلاعات زیادی را در رابطه با محصولات آتی اپل بدست آورد.
با بررسی نسخه نهایی iOS 11 که به نام گلدن مستر (Golden Master) نامگذاری شده می توان اطلاعات زیادی را در رابطه با محصولات آتی اپل بدست آورد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با بررسی نسخه نهایی iOS 11 که به نام گلدن مستر (Golden Master) نامگذاری شده می توان اطلاعات زیادی را در رابطه با محصولات آتی اپل بدست آورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیجیاتو، با بررسی نسخه نهایی iOS 11 که به نام گلدن مستر (Golden Master) نامگذاری شده می توان اطلاعات زیادی را در رابطه با محصولات آتی اپل بدست آورد.

بررسی این نسخه اطلاعاتی در مورد اسکنر سه بعدی چهره، شارژ وایرلس و اپل تی وی به ما می دهد.

یکی از توسعه دهندگان برزیلی iOS به نام «گیلرمو رمبو» اعلام کرد: اپل از فناوری تشخیص چهره نه تنها برای باز کردن قفل موبایل، بلکه برای تأیید خرید از آیتونز و اپ استور یا وارد کردن خودکار اطلاعات در مرورگر سافاری هم استفاده می کند.

به گفته این کاربر حرفه ای، اپل پی (Apple Pay) هم از احراز هویت بوسیله تشخیص چهره پشتیبانی می کند. برای ثبت چهره کاربر، موبایل از شما می خواهد تا سر خود را به آرامی به طرفین حرکت دهید و نحوه انجام این کار را به شما آموزش خواهد داد.

این قابلیت فقط به آیفون محدود نیست و شاید در آیپد یا آیپاد تاچ هم استفاده شود. برای تأیید پرداخت نیاز است که کاربر دکمه کناری دستگاه را دو بار فشار دهد که این راهکار خوبی برای جلوگیری از اشتباه در عملیات پرداخت به شمار می رود.

در این بررسی مشخص شد یکی از مدل های آیفون به صورت بی سیم شارژ می شود، موضوعی که طی ماه های اخیر هم به دفعات شنیده بودیم. سیستم شارژ بی سیم می تواند موبایل سازگار را تشخیص داده و انیمیشن سه بعدی را در زمان شارژ به نمایش بگذارد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала