آمریکا از تعدادی از شبه نظامیان مخالف سوریه خواست سلاح های خود را برگردانند

© AP Photo / Carolyn Kasterسازمان سیا آمریکا از دو گروه ستیزه جو 'ارتش آزاد سوریه' (SSA) خواست تا سلاح های خود را تحویل آمریکا و به نبرد در جنوب شرقی سوریه خاتمه دهند و به اردن عقب نشینی کنند.
سازمان سیا آمریکا از دو گروه ستیزه جو 'ارتش آزاد سوریه' (SSA) خواست تا سلاح های خود را تحویل آمریکا و به نبرد در جنوب شرقی سوریه خاتمه دهند و به اردن عقب نشینی کنند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان سیا آمریکا از دو گروه ستیزه جو 'ارتش آزاد سوریه' خواست تا سلاح های خود را تحویل آمریکا و به نبرد در جنوب شرقی سوریه خاتمه دهند و به اردن عقب نشینی کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، سازمان سیا آمریکا از دو گروه ستیزه جو 'ارتش آزاد سوریه'  خواست تا سلاح های خود را تحویل آمریکا و به نبرد در جنوب شرقی سوریه خاتمه دهند و به اردن عقب نشینی کنند. این دو گروه که از صدها جنگجو تشکیل شده، از سازمان سیا دستورالعملی دریافت کردند تا سلاح های سنگین و موشک های ضد تانک را به آمریکا تحویل دهند.

یکی از این گروها با این درخواست امریکا مخالفت کرده و گفته که خون شهیدان انها هنوز خشک نشده است ولی گروه دیگر با درخواست عقب نشینی موافقت کرده ولی زمان ان را اعلام نکرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала