اسرائیل هر کاری که برای جلوگیری از ایجاد کانال بین شیعیان ایران و سوریه لازم باشد را انجام می دهد

© REUTERS / Nir Eliasوزیر دفاع اسراییل بدون اینکه مسولیت حمله دیروز به سوریه را به عهده بگیرد قول داد که برای جلوگیری از ایجاد کانال بین شیعیان ایران و سوریه هر کاری که لازم باشد را انجام دهد.
وزیر دفاع اسراییل بدون اینکه مسولیت حمله دیروز به سوریه را به عهده بگیرد قول داد که برای جلوگیری از ایجاد کانال بین شیعیان ایران و سوریه هر کاری که لازم باشد را انجام دهد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر دفاع اسراییل بدون اینکه مسولیت حمله دیروز به سوریه را به عهده بگیرد قول داد که برای جلوگیری از ایجاد کانال بین شیعیان ایران و سوریه هر کاری که لازم باشد را انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، آویگدور لیبرمن وزیر دفاع اسراییل بدون اینکه مسولیت حمله دیروز به سوریه را به عهده بگیرد قول داد که برای جلوگیری از ایجاد کانال بین شیعیان ایران و سوریه هر کاری که لازم باشد را انجام دهد.

ارتش سوریه دیروز نیروی هوایی اسرائیل را به حمله به شمال غربی این کشور متهم کرد که بر اساس اطلاعات دو نظامی در جریان این حادثه کشته شدند.

لیبرمن در فیس بوک خود نوشت از همه طرفها به من می گویند که در مورد حمله هوایی به مناطق نظامی سوریه اظهار نظر کنم. لازم است یاد اوری کنم که در سوریه از سال 2011 جنگهای داخلی شروع شده است. هر روز چیزی منفجر می شود، جایی اتش می گیرد، بمبی سقوط می کند این ها همه جز مسائل داخلی سوریه هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала