عاقبت کمک های بی اندازه نویسنده هری پاتر +عکس

© Karo Premier /  مراجعه به بانک تصاویر عاقبت کمک های بی اندازه نویسنده هری پاتر +عکس
عاقبت کمک های بی اندازه نویسنده هری پاتر +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نویسنده هری پاتر به دلیل کمک مالی زیاد به خیریه ها جایگاه خود را در لیست ثروتمندان از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، تنزل جایگاه نویسنده و خالق داستان های هری پاتر، "جی کی رولینگ" در میان ثروتمندان به علت اینکه به خیریه های متعددی کمک کرده است سوژه شبکه های اجتماعی گشته است.

این نویسنده معتقد است که هر انسانی وظیفه اخلاقی در برابر ثروت خود دارد.
گفته شده است که این نویسنده فعالیت بسیاری در خیریه های مختلف دارد.
همچنین او مردم را نیز به حمایت از بعضی از خیریه ها تشویق می کند.

#جی_کی_رولینگ #نویسنده #هری_پاتر به دلیل کمک بیش از حد به #خیریه ها جایگاه خود را در میان #ثروتمندترین ها از دست داد او گفت: شما وظیفه ای #اخلاقی در برابر میزان #ثروت خود دارید! ما #مسلمانیم و او #مسلمان نیست…. به نظرم همین جمله به اندازه ی کافی گویای همه چیز است. البته شاید قیاسی مع الفارق باشد, چرا که بسیاری از ما #پولمان را از نا کجا بدست میاوریم و به نا کجا میرود. اصلاً پول داشتن ارزش و احترامی بی حد می آورد, پول عُقده های روحی مان را اِرضا میکند و به بسیاری آرزوهای سرکوب شده مان جامه ی عمل میپوشاند. پس چه شِکوه ای!!! والبته بحثی ست که به #جامعه_شناسی و #مردم_شناسی و بسیاری حوزه های دیگر بر میگردد و تنها متوجه مردم نیست, و در حوزه ی تخصص اینجانب هم نیست و باید به صاحبان نظر وا گذاشت. در هر حال مقوله ی #هنر نیز تا حدودی در #انسان_پروری و #تزکیه_روح نقش دارد و آدمی را از ملزومات دنیوی دور میکند(البته تا هنرمند که باشد و چه کسی را #هنرمند بدانیم. مسلماً کسی نیست که با مافیا و مافیا بازی های امروزیِ حاکم بر جامعه ی ما اسم و رسمی پیدا میکند.) در نهایت کار خانم #جی_کی_رولینگ مصداق این جمله ست که: #هدف هنر نجات جهان نیست, بلکه هدف هنر آن است که رنج زیستن را پذیرفتنی تر کند. #نادیا_خوش_لقا

Публикация от nadiya khoshlagha (@khoshlagha) Авг 30 2017 в 2:25 PDT

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به این حرکت او واکنش نشان دادند. به عقیده بسیاری از کاربران اینگونه از انسانها که از ثروت خود می گذرند و دست مردم فقیر جامعه خود را میگیرند جایگاه بالایی در پیشگاه خدا دارند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала