لبخند رضایت رهبر کره شمالی +عکس

© REUTERS / KCNAرهبر کره شمالی
رهبر کره شمالی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیونگ‌یانگ تصاویری از رهبر کره شمالی را در حال بررسی قطعات بمب هیدروژنی و در حالی که لبخند رضایت بر لب دارد، منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیونگ یانگ تصاویری خندان از «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی را در حالی که قطعاتی از بمب ترموهسته ای را بازرسی می کند منتشر کرد. انتشار این تصاویر بخشی از تبلیغات پیونگ یانگ برای نمایش قدرت تسلیحات هسته ای خود است.

​رهبر 33 ساله کره شمالی در این تصاویر در کنار 5 تن از افسران ارشد خود، به دقت بخش های مختلف بمب ترموهسته ای را بررسی می کند و لبخند رضایت بر لب دارد.
مرکز لرزه‌نگاری چین روز یکشنبه اعلام کرد گمان می‌رود زمین لرزه‌ای را که در کره شمالی ثبت کرده است، بر اثر انفجار روی داده باشد. این سازمان با انتشار بیانیه‌ای در پایگاه اینترنتی خود، اعلام کرد این زمین لرزه ساعت یازده و سی دقیقه صبح (سه و سی دقیقه به وقت گرینویچ) روی داد.
کره شمالی ساعاتی پیش از این زمین‌لرزه اعلام کرد یک بمب هیدروژنی پیشرفته‌ ساخته است که قدرت تخریب زیادی دارد و برروی یک موشک بالستیک قاره‌پیما قابل بارگذاری است.

تولید بمب هیدروژنی در کره شمالی، یکی از اهداف سیاست خودکفایی این کشور است. طبق این سیاست که «کیم ایل سونگ»، بنیانگذار کره شمالی، آن را ارائه داد، پیونگ‌یانگ باید برنامه تسلیحاتی خود را برای مقابله با تهدیدات آمریکا، تقویت و گسترده کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала