حمله پیشگیرانه علیه کره شمالی غیر قابل قبول است

© REUTERS / Mike Segarکشورهایی منجمله امریکا که ادعا می کنند نیاز است علیه کره شمالی با توجه به شرایط جدید حمله پیشگیرانه انجام شود این کار غیر قابل قبول است و باید همه تصمیمات از طریق میز مذاکره حل و فصل شود.
کشورهایی منجمله امریکا که ادعا می کنند نیاز است علیه کره شمالی با توجه به شرایط جدید حمله پیشگیرانه انجام شود این کار غیر قابل قبول است و باید همه تصمیمات از طریق میز مذاکره حل و فصل شود. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کشورهایی منجمله امریکا که ادعا می کنند نیاز است علیه کره شمالی با توجه به شرایط جدید حمله پیشگیرانه انجام شود این کار غیر قابل قبول است و باید همه تصمیمات از طریق میز مذاکره حل و فصل شود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر شامانف رییس کمیته دوما در مسائل دفاعی گفت: کشورهایی منجمله امریکا که ادعا می کنند نیاز است علیه کره شمالی با توجه به شرایط جدید حمله پیشگیرانه انجام شود این کار غیر قابل قبول است و باید همه تصمیمات از طریق میز مذاکره حل و فصل شود.

یکشنبه صبح گزارش دادند که زمین لرزه ای با قدرت 5.6 ریشتر که از مبدأی در کره شمالی بوجود امده باشد ثبت شد، پیونگ یانگ اعلام کرد ششمین آزمایش هسته ای خود را با موفقیت انجام داد. بعدها، حزب کمونیست کره شمالی اعلام کرد این آزمایش بمب هیدروژنی بوده که با موفقیت انجام شده و می تواند در موشک های بالستیک بین قاره ای استفاده شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала