پسر ترامپ گفت که این همه اخبار منفی می توانست باعث خودکشی پدرم شود

© AFP 2023 / Laura Buckman درم مجبور است به این همه اخبار منفی رسانه ها در مورد خودش بی تفاوت باشد؛ زیرا اگر خود را درگیر کند این مسئله می تواند به افسردگی و در نهایت خودکشی وی منجر شود.
درم مجبور است به این همه اخبار منفی رسانه ها در مورد خودش بی تفاوت باشد؛ زیرا اگر خود را درگیر کند این مسئله می تواند به افسردگی و در نهایت خودکشی وی منجر شود. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پدرم مجبور است به این همه اخبار منفی رسانه ها در مورد خودش بی تفاوت باشد؛ زیرا اگر خود را درگیر کند این مسئله می تواند به افسردگی و در نهایت خودکشی وی منجر شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایندیپندنت، اریک ترامپ فرزند سوم دونالد ترامپ، طی انتقادی شدید از رسانه های امریکا اعلام کرد: پدرم مجبور است به این همه اخبار منفی رسانه ها در مورد خودش بی تفاوت باشد؛ زیرا اگر خود را درگیر کند این مسئله می تواند به افسردگی و در نهایت خودکشی وی منجر شود. اینها رسانه هایی هستند که پیروزی دونالد ترامپ را نمی خواستند. هر اقدامی را که پدرم انجام دهد این رسانه ها در هر حال او را تحت فشار قرار می دهند. به نظر من باید به آنها بی‌توجه بود.

از جمله این رسانه ها شبکه خبری سی‌ان‌ان است که دونالد ترامپ بارها آن را به انتشار «اخبار جعلی» محکوم کرده است.

دونالد ترامپ همچنین چند وقت پیش یک فیلم جعلی در حساب توییتر خود منتشر کرده بود که در آن یک مرد را که لوگوی شبکه خبری سی‌ان‌ان را دارد به شدت کتک می زند. انتشار این فیلم انتقاد بسیاری از قانونگذاران آمریکا را به دنبال داشت و آنها این اقدام دونالد ترامپ را یک رسوایی برای نظام ریاست جمهوری قلمداد کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала