فروش سلاح های آمریکایی به داعش

© Flickr / Mitch Barrieفروش سلاح آمریکایی به داعش
فروش سلاح آمریکایی به داعش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهایی که در پایگاه نظامی "التنف" که تحت نظارت آمریکا می باشد، سلاح های آمریکایی را به نیروهای گروهک تروریستی "داعش" به فروش می رسانند.

به گزارش اسپوتنیک، محمد اسلام رئیس سابق سرویس امنیتی پایگاه نظامی «التنف» سوریه تایید کرد که نیروهای این پایگاه نظامی سلاح های آمریکایی را به اعضای گروهک تروریستی داعش بفروش میرسانند.
وی گفت که این حمایت مخفیانه از داعش بوده و هنگامی که ما از این موضوع باخبر شدیم، آنرا به اطلاع آمریکایی ها رساندیم. اما آنها تنها به حمایت بیشتر از پرداختند.
آنها سلاح های ساخت آمریکا، خودرو و اسلحه M-16 در حجم بالا را به داعش فروخته که پس از آخرین آمارگیری تعداد 4700 اسلحه وجود نداشت.
به گفته "محمد اسلام" در پایگاه نظامی "التنف" سوری هایی هستند که آماده جنگ با داعش می باشند در عین حال برخی دیگر آماده جنگ با ارتش سوریه هستند.
نیروهای آمریکایی از مردم سوریه می خواستند که علیه ارتش سوریه مبارزه کنند، که افراد با فکر از این عمل سر باز زدند و اعلام کردند که ما برای مبارزه با داعش گرد آمده نه برای مبارزه با ارتش سوریه. از اینرو بخشی از این گروه از شهر دیرالزور برای مبارزه با داعش به پایگاه الشدادی فرستاده که احتمالا برای عملیات علیه ارتش سوریه فراخوانده خواهند شد.
"اسلام" در مورد حمایت از غیرنظامیان گفت؛ ارتش آمریکا هیچ توجهی به غیرنظامیان نداشته، با توجه به اینکه اردوگاه های پناهندگان در فاصله 20 کیلومتری از پایگاه "التنف" قرار دارند. وی افرود؛ هیچ گونه کمک های بشردوستانه، پزشکی و حفظ حقوق شهروندی وجود ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала