رونمایی حیرت انگیز از گلکسی نوت ۸ +ویدئو

© REUTERS / Kim Hong-Jiرونمایی حیرت انگیز از گلکسی نوت ۸ +ویدئو
رونمایی حیرت انگیز از گلکسی نوت ۸ +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رونمایی از گلکسی نوت ۸ در شبکه های اجتماعی حیرت بسیاری از کاربران را درپی داشت.

به گزارش اسپوتنیک، طی مراسمی رونمایی از گوشی گلکسی نوت ۸ شرکت سامسونگ انجام شد که در شبکه های اجتماعی نیز واکنش های بسیاری را بدنبال داشت. چند روزی از اخبار مربوط به این رونمایی می گذرد ولی هنوز هم به وفور در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به این رونمایی سامسونگ لقب رونمایی حیرت انگیز را داده اند.
در این مراسم مدیر کسب و کار جهانی موبایل سامسونگ، آقای "دی جی کوه" به رونمایی از آن پرداخته است. گفتنی است که شعار این گوشی این است: "تصاویر را بزرگتر ببینیم"

گفته شده است که صفحه نمایش بدون مرز که یکی از شعارهای این گوشی است طبق گفته خود این شرکت به این معنی است که صفحه نمایش بزرگتر فضایی بیشتری برای انجام کارهایی شگرف فراهم می کند که با صفحه 6.3 اینچی Galaxy Note8 این امکان فراهم شده است.
این رونمایی با واکنش های بسیاری از سوی کاربران روبرو شده است. بسیاری از کاربران عنوان کردند که بیشتر از دقت در کارایی نوت ۸ طراحی بی نظیر صحنه رونمایی آنان را حیرت زده کرده است. به گفته آنان شرکت سامسونگ همیشه در طراحی بی نظیر عمل می کند. بسیاری از کاربران نیز خواهان زمان رونمایی از این گوشی پرطرفدار در ایران هستند. بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی، احتمال دارد در ۲۴ شهریور مراسم رونمایی از این گوشی هوشمند در ایران برگزار شود‌.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала