امریکا امکان حذف 5 نوع ویزا را مد نظر قرار می دهد

© Sputnik / Sergei Kirkachامریکا امکان حذف 5 نوع ویزا را مد نظر قرار می دهد
امریکا امکان حذف 5 نوع ویزا را مد نظر قرار می دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ریس جمهور امریکا در حال بررسی برای حذف ویزای تبادل فرهنگی است. گفته شده که حتی ویزای کار تابستانی و همچنین Au-Pair ( زندگی و کار در کنار خانواده های امریکایی به انضمام یادگیری زبان) شامل این حذف خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وال استریت ژورنال، دونالد ترامپ ریس جمهور امریکا در حال بررسی برای حذف ویزای تبادل فرهنگی است.گفته شده که حتی ویزای کار تابستانی و همچنین Au-Pair (زندگی و کار در کنار خانواده های امریکایی به انضمام یادگیری زبان) شامل این حذف خواهد شد. حذف این پنج نوع ویزا به دستور ترامپ در ماه اپریل برنامه ریزی شده بود. این تصمیم می تواند 100 هزار نفر را تحت شعاع قرار دهد که بیشتر انها شامل دانشجویانی می شود که تحت برنامه تبادل فرهنگی به امریکا وارد شده اند.

برنامه ترامپ به طور کامل مشخص نیست به چه صورتی خواهد بود ولی بنظر می رسد که می توانند ویزا را به طور کامل باطل کنند و یا از طریق موانعی بدست اوردن ویزا را سخت نمایند. یکی از این موانع این خواهد بود که خانواده های امریکایی موظف می شود در هنگام درخواست برای ویزای شهروند خارجی اعلام کنند به چه علتی نمی توانند از یک امریکایی برای کار در خانواده استفاده کنند و حتما باید از یک خارجی استفاده نمایند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала