داروى پيشگيرى از سرطان در اصفهان به مرحله توليد رسيد

© Fotolia / BillionPhotos.comشربت اودوراتا يك داروي پيشگيري از سرطان است كه همچنين خاصيت ضدسرطاني نيز دارد.
شربت اودوراتا يك داروي پيشگيري از سرطان است كه همچنين خاصيت ضدسرطاني نيز دارد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شربت اودوراتا يك داروي پيشگيري از سرطان است كه همچنين خاصيت ضدسرطاني نيز دارد.

به گزارش اسپوتنيك به نقل از خبرگزاري مهر، محقق و پژوهشگر دانشكده داروسازي اصفهان فريبرز معطر اظهار داشت شربت اودوراتا يك داروي پيشگيري از سرطان است كه همچنين خاصيت ضدسرطاني نيز دارد.

وي افزود اين شربت به عنوان داروي كمكي سرطان به ويژه در سرطان گوارشي و تنفس و جلوگيري از متاستاز بعد از جراحي تومورها دارد.

اين محقق افزود بيماراني كه در حال گذراندن دوره هاي شيمي درماني و راديو تراپي هستند ميتوانند با مصرف اين شربت از عوارض شيمي درماني در امان بمانند.

معطر بيان كرد گل بنفشه به دليل سيكلوتايدهايي كه در ماده موثر آن وجود دارد خاصيت ضد سرطاني داشته، سلولهاي سرطاني را از بين برده و از سرطاني شدن سلولهاي سالم جلوگيري ميكند، كه در شربت اودوراتا عصاره گل بنفشه به كار برده شده است.

اين محقق اعلام كرد افرادي كه زمينه ارثي سرطان در فاميل خود دارند و همچنين افراد مبتلا به سرطان با مصرف روزانه اين شربت به مدت يك سال مي توانند در برابر سرطان ايمن شوند.
محقق و پژوهشگر دانشكده داروسازي دانشگاه علوم پزشكي اصفهان بيان كرد هم اكنون مطالعات انساني اين پروژه به اتمام رسيده است و پژوهشكده رويان اثر اين دارو را براي درمان سلولهاي بنيادي كه به سلولهاي سرطاني تبديل شده است را مطالعه مي كند.

وي بيان داشت قيمت اين دارو كم است و تلاش كرديم تا تمام اقشار مردم قدرت خريد اين شربت را داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала